چرا تعقیب و تعقیب جنسی در متاورس سخت است؟

به گفته کارشناسان حقوقی، اولین تحقیقات پلیس بریتانیا در مورد یک “تجاوز مجازی” شانس کمی برای پیگرد قانونی دارد.

قربانی حمله ادعایی یک دختر زیر ۱۶ سال بود. طبق گزارشی که این هفته در ایمیل آنلایناین کودک یک هدست واقعیت مجازی به سر داشت و در حال انجام یک بازی ویدیویی بود که گروهی از مردان بزرگسال به آواتار او “حمله جنسی” کردند.

اگرچه هیچ آسیب جسمی وجود نداشت، اما افسران گفتند که او صدمات جسمی و روحی واقعی را متحمل شده است. آنها افزودند که چنین حملاتی بسیار زیاد است متاورس پلتفرم‌ها – اما هیچ‌کدام به پیگرد قانونی در بریتانیا منجر نشده است. به نظر می رسد این روند ادامه دارد.

آلیس تروتر، یکی از همکاران دعوای کیفری در شرکت حقوقی، “قوانین فعلی پیرامون جرایم جنسی مانند تجاوز جنسی و تجاوز جنسی نیازمند نوعی لمس فیزیکی است.” کینگزلی ناپلیاز طریق ایمیل به TNW گفت.

چرا تعقیب و تعقیب جنسی در متاورس سخت است؟

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

این بدان معناست که برای پوشش یک جرم جنسی مجازی، قانون باید شخصیت حقوقی را به آواتارها نسبت دهد تا لمس “فیزیکی” آنها مشمول قانون شود.

از آنجایی که هنوز این اتفاق نیفتاده است، قوانین موجود یک جرم تماسی را در دنیای مجازی پوشش نمی دهد.

نمی توان از شرکت های فناوری انتظار داشت که از هر اقدام مضری جلوگیری کنند.

یک مسیر روشن تر برای محکومیت می تواند شامل پیگرد قانونی برای آزار و اذیت یا تعقیب باشد. این جرایم بیشتر برای اعمال آنلاین طراحی شده اند، جایی که به طور فزاینده ای رایج هستند.

با این حال، آنها نیز برای پیگرد قانونی چالش برانگیز هستند، زیرا این رفتار معمولاً باید بیش از یک بار رخ داده باشد. علاوه بر این، مظنون باید می دانسته یا مشکوک بوده است که رفتار آنها باعث ایجاد نگرانی یا ناراحتی می شود.

تروتر، که سال گذشته وبلاگی را منتشر کرد، گفت: “این موارد می توانند به سرعت اتفاق بیفتند، اما اگر یک نمونه (هر چند وحشتناک) باشد، ممکن است مشکلاتی در پیگرد قانونی آن تحت این قانون وجود داشته باشد.” پلیس مجازی.

دومین مسیر بالقوه برای پیگرد قانونی، سن قربانی ادعایی است. از آنجایی که او ۱۶ ساله گزارش شده است، بخشی از قانون جرایم جنسی ۲۰۰۳ که تعاملات با کودکان را پوشش می دهد، می تواند اعمال شود.

گرگور پریور، یکی از همکاران تیم سرگرمی و رسانه در شرکت حقوقی Reed Smith که یک قانون قانونی ایجاد کرده است، گفت: “ممکن است پلیس بگوید که مجرمان با یک کودک ارتباط جنسی دارند.” راهنمای متاورژن.

قوانین جدیدی لازم است؟

محدودیت‌های قوانین موجود، درخواست‌هایی را برای جرایم جنایی جدید برانگیخته است که رفتار جنسی در متاورس را پوشش می‌دهد.

این می تواند شامل اصلاح قوانین فعلی یا ایجاد قوانین کاملاً جدید باشد. در هر صورت، این حرکت با یک مانع مشترک برای نظارت بر فناوری روبرو خواهد شد: تلاش قانون‌گذاری برای همگام شدن با پیشرفت‌های دیجیتال.

این موضوعی است که باعث هرج و مرج در تصویب قانون هوش مصنوعی اتحادیه اروپا شده است. اولین پیش نویس این مقررات در سال ۲۰۲۱ نوشته شد، اما رونق هوش مصنوعی مولد باعث اصلاحات گسترده ای شد که تنها در ماه گذشته بر روی آنها توافق شد. تا زمانی که این قانون اعمال شود، ممکن است موج جدیدی از هوش مصنوعی وجود داشته باشد که کتاب قوانین نمی تواند حاوی آن باشد.

جیک مور، یک متخصص جهانی: «برخی از جنبه‌های قوانین دیجیتال از لحظه‌ای که در جامعه قرار می‌گیرند منسوخ شده‌اند. امنیت سایبری مشاور در شرکت آنتی ویروس اسلواکی ESET، به TNW گفت. این می‌تواند قربانیان را در بسیاری از موقعیت‌ها از خود دفاع کند.»

با این حال، این بدان معنا نیست که قوانین فناوری جدید بی فایده است. مور برای نشان دادن تأثیر مثبتی که می توانند داشته باشند، به قانون ایمنی آنلاین بریتانیا اشاره می کند که قانون شد اکتبر گذشته

این قانون چهار جرم جدید را معرفی کرد: ارتباطات مبتنی بر آسیب، ارتباطات نادرست، ارتباطات تهدید آمیز و فلش سایبری.

مور گفت: «این اقدامات نشان دهنده یک گام مهم به جلو است. “البته این در صورتی است که بتوان کسانی را که پشت این جنایات قرار دارند شناسایی کرد – سخت ترین جنبه تحقیقات جرایم آنلاین.”

پلیس متاورژن

یکی دیگر از مشکلات دادستان ها، مرزهای جغرافیایی مبهم متاورس است که با صلاحیت های قانونی مطابقت ندارد. علاوه بر این، یک دنیای مجازی به طور معمول شواهد فیزیکی از جرم تولید نمی کند.

همچنین این بحث وجود دارد که منابع بهتر است در جای دیگری استفاده شوند. در پاسخ به تحقیقات مجازی تجاوز جنسی، منتقدان خاطرنشان می کنند که هر گونه بودجه جدید باید بر روی آن تمرکز کند رکورد عقب مانده از موارد تجاوز فیزیکی

به دلیل همه این مسائل، نظارت بر متاورس تا حد زیادی به اپراتورهای پلت فرم واگذار می شود.

برخی با افزودن پادمان های دیجیتال پاسخ داده اند. متا به عنوان مثال ، جهان های افق اکنون ارائه می دهد آ “مرز شخصی” تنظیمی که جلوی ورود آواتارهای ناشناس به شعاع خاصی از پخش کننده دیگر را می گیرد. این ویژگی پس از گزارش های متعدد از آزار جنسی در بازی VR راه اندازی شد.

پرایور از شرکت های فناوری انتظار دارد که مسئولیت بیشتری در قبال کاربران خود بپذیرند. اما او هشدار می دهد که آنها نمی توانند جلوی هر تخلف آنلاین را بگیرند.

او گفت: «احتمالاً نمی توان از شرکت های فناوری انتظار داشت که از هر اقدامی که ممکن است در اینترنت مضر باشد، جلوگیری کنند.

با این حال، همانطور که هوش مصنوعی و ظرفیت تشخیص بهبود می یابد، ممکن است فناوری مشکلی را که فناوری ممکن است ایجاد کرده باشد، حل کند.


منبع: https://thenextweb.com/news/why-virtual-rape-is-hard-prosecuted

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *