چرا تلویزیون آمازون فایر شما به وای فای وصل نمی شود (و راه حل های رایج)

چرا تلویزیون آمازون فایر شما به وای فای وصل نمی شود (و راه حل های رایج)

VPN ها چیزهای زیبایی برای هر کسی است که می خواهد محتوایی را از کشوری که در آن زندگی نمی کند پخش کند، یا فقط فعالیت های اینترنتی خود را کمی خصوصی تر از چشمان کنجکاو نگه دارد. با این حال، نقطه ضعف استفاده از یکی این است که گاهی اوقات می‌توانند دستگاه‌های استریم را تا حدی گیج کنند که شما کاملاً از اتصال استفاده کنید. اگر از VPN استفاده می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که مقصر مشکلات Fire TV شما باشد.

اگر Fire TV شما هنگام تلاش برای اتصال آن کار نمی کند و به نظر می رسد اینترنت واقعی و خود دستگاه هر دو خوب هستند، به VPN خود نگاهی بیندازید. برخی از VPN ها خوب بازی می کنند با آمازون Fire TV، اما برخی اینطور نیستند. فهمیدن اینکه آیا این مشکل است خوشبختانه بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به طور موقت VPN را خاموش یا حذف کنید، و سپس ببینید آیا Fire TV شما زمانی که VPN روشن نیست وصل می شود یا خیر. اگر مشخص شد که مشکل این بوده و نمی‌خواهید درازمدت از هیچکدام از آنها دست بکشید، همیشه می‌توانید با توسعه‌دهندگان VPN تماس بگیرید و بپرسید که آیا مشکلی که دارید یک مشکل رایج است و آیا راه‌حلی وجود دارد یا خیر. برای این.

کاری که نمی توانید انجام دهید این است که از آمازون کمک بخواهید. موضع رسمی آمازون در مورد استفاده از VPN این است که از آن پشتیبانی نمی کند و بنابراین تیم کمک آمازون نمی تواند به شما در حل مشکلات مربوط به آن کمک کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1448237/amazon-fire-tv-wifi-problems/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *