چرا داشکم یک ارتقاء ضروری برای خودروی شماست؟

چرا داشکم یک ارتقاء ضروری برای خودروی شماست؟

در حالی که بسیاری از ما تصور می‌کنیم که دوربین‌های داش‌کم یک جفت چشم اضافی در جاده‌ها برای ما فراهم می‌کنند، اما وقتی ماشین شما حرکت نمی‌کند نیز می‌توانند مفید باشند. چه ماشین خود را در یک پارکینگ بزرگ رها کرده باشید و چه بدون مراقبت در خیابان شهر، دوربین داش‌کم می‌تواند فیلمی از ورود دزد به ماشین شما، تصادف و یا یک صدای زنگ در در حالی که شما دور هستید را ضبط کند. وسیله نقلیه شما

داش‌کم‌ها این کار را با عملکرد در حالت پارک انجام می‌دهند و به آن‌ها اجازه می‌دهند ماشین شما را حتی زمانی که حرکت نمی‌کند نظارت کنند. این ویژگی می تواند به ویژه در مناطق شهری که خرابکاری و دزدی رایج است مفید باشد. وقتی داش‌کم شما در حالت پارک قرار دارد، اگر حسگرهای حرکتی و ضربه‌ای آن هر حرکت یا برخوردی را در خودروی شما تشخیص دهند، به‌طور خودکار شروع به ضبط می‌کند. فیلم‌هایی که ضبط می‌کند می‌تواند به شناسایی عاملان و ثبت وقایع منتهی به حادثه کمک کند و شواهد روشنی برای ادعاهای بیمه و گزارش‌های پلیس ارائه دهد.

درست همانطور که داش‌کم می‌تواند به عنوان یک عامل بازدارنده برای کلاهبردارانی باشد که سعی می‌کنند از طرح‌های تصادف برای پول نقد سود ببرند، همچنین می‌توانند از خرابکاران احتمالی و رانندگانی که بدون مراقبت در پارکینگ یا در پارکینگ رها کرده‌اید، جلوگیری کنند. خیابان وقتی مجرمان بدانند که ممکن است اقدامات آنها ثبت شود، احتمالاً دو بار در مورد هدف قرار دادن وسیله نقلیه فکر می کنند.


منبع: https://www.slashgear.com/1466862/why-dashcams-are-must-have-upgrade/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *