چرا صفحه کلیدهای مکانیکی بسیار محبوب هستند و آیا واقعا بهتر هستند؟

چرا صفحه کلیدهای مکانیکی بسیار محبوب هستند و آیا واقعا بهتر هستند؟

همه سوئیچ های مکانیکی یکسان نیستند. سه نوع خاص وجود دارد که بیشتر ارائه می شود: کلیکی، لمسی و خطی.

سوئیچ های کلیکی با فشار دادن یکی از آنها صدایی شنیداری ایجاد می کنند و هنگام استفاده از آنها یک حس مشخص در انگشتان ایجاد می شود، بنابراین می توانید عمل سوئیچ را در واقع احساس کنید. سوئیچ های کلیکی به دلیل رنگ بندی که توسط برند Cherry MX رایج شده است، اغلب بلوز نامیده می شوند، اما برندهای مختلف گاهی اوقات از رنگ های مختلفی برای شناسایی سوئیچ های خود استفاده می کنند.

سوئیچ های لمسی یا قهوه ای، مشابه سوئیچ های کلیکی هستند، اما وضوح ضربه محکم تر به یک برآمدگی بیشتر می شود. شما هنوز هم می توانید تحریک را احساس کنید، اما خاموش تر است. آنها همچنین به طور قابل توجهی ساکت تر هستند. سوئیچ های خطی یا قرمزها محبوب ترین در بین گیمرها هستند. آنها یک تحریک نرم دارند که سطح یکنواختی از مقاومت را در تمام مراحل پایین ارائه می دهد. آنها بی صداترین و کم لمس ترین گزینه هستند.

البته، برندهای مختلف همگی چرخش خود را روی هر یک از این موارد انجام داده‌اند، با برخی از سوئیچ‌های بی‌صدا، سوئیچ‌های سرعت یا سوئیچ‌های کلیکی اضافی. برخی ممکن است طرح‌های رنگی را تغییر دهند یا ادعای ویژگی‌های خاصی مانند نقاط تحریک بالاتر داشته باشند، اما همه آنها معمولاً تنوعی از این سه طرح اصلی هستند.


منبع: https://www.slashgear.com/1497650/why-mechanical-keyboards-are-popular-are-they-better/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *