Bard Inbound برای Google Messages برای کمک به نوشتن، ترجمه مکالمات

خودتان را برای ورود آماده کنید باردهوش مصنوعی مکالمه گوگل، در پیام های گوگل برنامه با آن می‌توانید پیام بنویسید، زبان‌ها را ترجمه کنید و خیلی چیزهای دیگر.

جزئیات توسط افراد خوب در ۹to5Google، Bard در آخرین نسخه بتای Google Messages فعال شده است و هنوز برای کاربران عمومی نیست. با این حال، به نظر می رسد بسیار نزدیک است. پس از فعال شدن، Bard از طریق “صفحه مکالمه جدید” قابل دسترسی است و می تواند یک مکالمه مستقل برای تعامل کاربران باشد. علاوه بر کمک به شما در نوشتن و ترجمه پیام‌ها، بارد می‌گوید این به شما کمک می‌کند تا علایق خود را کشف کنید.

Bard Inbound برای Google Messages برای کمک به نوشتن، ترجمه مکالمات

در داخل برنامه چند مثال برای کاربران در مورد نحوه استفاده از Bard تا حد امکان وجود دارد. آن دستورات به شرح زیر است.

  • “امروز یک پیام متنی بنویسید که می‌توانم برای رئیسم بفرستم و در حال بیماری تماس می‌گیرد. امروز یک روز معرفی تیم بزرگ است، بنابراین از اینکه همه را ناامید می‌کنم ناراحتم. ۳ جمله یا کمتر.”
  • “یک غذای گیاهی با مواد زیر که در یخچال دارم درست کنید: گل کلم، خیار و ماست”
  • “با یک معمای کلمه پیچیده بیایید که جوابش را دارد: غروب. شما معماسازی ماهری هستید که به هوشمندی بازی کلمات و پیچیدگی پازل های خود معروف هستید، در فکر کردن به معماهای هوشمندانه و چالش برانگیز مهارت دارید. خلاق باشید. بیا بالا. با معمایی که حدس زدن آن دشوار است. نکاتی را برای کمک به کاربر در حدس زدن اضافه کنید.”

این اعلان‌ها نمونه‌هایی از این هستند که چرا هوش مصنوعی و من با هم ترکیب نمی‌شوند. در مدت زمانی که برای رسیدن به یک اعلان مناسب طول می‌کشید، قبلاً وظیفه‌ای را که می‌خواستم بارد انجام دهد، تکمیل کرده بودم. با این حال، در مورد من کافی است.

گوگل در برنامه کاملاً واضح است که پیام های شما با Bard است نه رمزگذاری سرتاسر گوگل می‌گوید: «از آن‌ها برای بهبود خدمات Google، از جمله مدل‌های یادگیری ماشینی که Bard را نیرو می‌دهند، استفاده می‌شود». در اینجا جای تعجب نیست، فقط آن را یادداشت کنید و به بارد چیزی بیش از حد جنایت آمیز نگویید.

با توجه به اینکه این ویژگی قبلاً در داخل برنامه بتا قرار دارد و به نظر می رسد تا حدی در حال کار است، باید تصور کنیم که به راه اندازی نزدیک شده ایم. هوش مصنوعی موبایل در حال حاضر با عرضه Galaxy AI به بالاترین حد خود رسیده است. تنها چیز این است که ما خواهیم کرد در نهایت باید برای تمام این شگفتی های هوش مصنوعی هزینه کرد?

// ۹to5Google


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/19/bard-inbound-for-google-messages-to-help-you-compose-translate-conversations/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *