چرا مایکروسافت قصد دارد بازی های ایکس باکس را روی پلی استیشن عرضه کند؟

این هفته در پخش خبری یوروگیمرما در مورد اخبار بمب که برخی از بزرگترین انحصاری های ایکس باکس توسط مایکروسافت برای انتشار در پلی استیشن در حال بررسی هستند.

اکنون گزارش ها ادعا می کنند که بازی های پرفروش مانند Starfield و عنوان آینده ایندیانا جونز دیگر نمی توانند انحصاری Xbox باشند. زمزمه هایی مبنی بر اینکه عناوین کوچکتری مانند Hi-Fi Rush برای پلی استیشن و نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است.. بنابراین چه چیزی مایکروسافت را وادار کرد تا با برنامه های انتشار شخص ثالث خود بیشتر فکر کند؟ و آیا این در نهایت به این معنی است که جنگ کنسول ها به پایان رسیده است؟ (شانس چاق.)

به ما بپیوندید تا در مورد عوامل درازمدت در حال بازی – فروش سخت افزار، کند شدن رشد خدمات اشتراک – و محرک های جدیدتر مانند خرید چشمگیر Activision Blizzard و نیاز به بازگشت سریع آن سرمایه گذاری صحبت کنیم. متاسفانه در تصمیم اخیر برای حذف ۱۹۰۰ کارمند Xbox و Activision). ما همچنین گام‌های بعدی مایکروسافت را پس از افشای همه این‌ها در نظر می‌گیریم – طبق گزارش‌ها، افرادی در خود ایکس‌باکس که با ایده Gears of War در پلی‌استیشن مخالف هستند.

با من این هفته اد نایتینگل، ویکتوریا کندی و لیو نگان از یوروگیمر هستند.


چرا مایکروسافت قصد دارد بازی های ایکس باکس را روی پلی استیشن عرضه کند؟پخش خبر: آیا بازی های ایکس باکس در پلی استیشن به معنای پایان جنگ کنسول ها هستند؟


پخش خبری: چرا مایکروسافت قصد دارد بازی های ایکس باکس را روی پلی استیشن عرضه کند؟

ترجیح می دهید در جای دیگری گوش دهید؟ ما را در iTunes، پادکست گوگل، قابل شنیدن و Spotify.


منبع: https://www.eurogamer.net/why-is-microsoft-set-to-launch-xbox-games-on-playstation?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *