چرا نتفلیکس همچنان در Roku خراب می شود (و چه کاری می توانید برای رفع آن انجام دهید)

چرا نتفلیکس همچنان در Roku خراب می شود (و چه کاری می توانید برای رفع آن انجام دهید)

اگر Netflix در دستگاه Roku شما خراب می شود، چند توضیح احتمالی وجود دارد. اولین مورد این است که مشکلی در برنامه وجود دارد، مانند خطای ناشی از فایل های موقت موقت، در حالی که دوم این که مشکلی در Roku شما وجود دارد، به احتمال زیاد در سطح نرم افزاری. بنابراین، اولین خط حمله شما برای حل مشکل باید راه اندازی مجدد ساده Roku باشد. این کار حافظه را پاک می کند و تمام فرآیندهای فعال را پایان می دهد، که ممکن است مشکلی را که باعث از کار افتادن نتفلیکس شود، حل کند.

برای راه اندازی مجدد دستگاه Roku خود، از دستگاه خود استفاده کنید سال راه دور به تنظیمات بروید، System را انتخاب کنید، سپس System Restart را انتخاب کنید. از شما خواسته می شود Restart را انتخاب کنید، سپس دستگاه شما خاموش و دوباره روشن می شود. این ممکن است تا یک دقیقه طول بکشد. اگر به دلایلی این امکان وجود ندارد، می‌توانید Roku خود را با جدا کردن آن از برق (یا جدا کردن تلویزیون از برق، اگر از تلویزیون Roku استفاده می‌کنید) مجدداً راه‌اندازی کنید، حدود یک دقیقه صبر کنید، سپس آن را دوباره وصل کنید و آن را روشن کنید. دکمه پاور روی ریموت شما

اگر راه اندازی مجدد مشکل را حل نکرد، قدم بعدی شما باید پاک کردن کش Roku باشد. منوهای مخفی Roku در اینجا مفید خواهد بود، زیرا می توانید این کار را با یک میانبر مخفی با استفاده از کنترل از راه دور Roku انجام دهید. به صفحه اصلی دستگاه Roku خود بروید، سپس دنباله دکمه های زیر را فشار دهید: صفحه اصلی (x5)، بالا، عقب، سریع به جلو (x2). صفحه بلافاصله یخ می زند و پس از حدود ۳۰ ثانیه، Roku شما باید راه اندازی مجدد شود.


منبع: https://www.slashgear.com/1481886/why-netflix-keeps-crashing-roku-tv-troubleshooting-guide/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *