چرا نمی توانید حیوان عروسکی Snoopy Puffer Jacket را بخرید؟

او وفادار است. او مهربان است. او تخیلی، دوست داشتنی و دلسوز است. او یک رویاپرداز است و گاهی اوقات ممکن است خودخواه باشد. اما چه کسی نمی تواند او عاشق چرت زدن است و دوست دارد دنیایی را تصور کند که در آن چیزی متفاوت است. چیزی بیشتر. او شیفته شیرینی‌های شکلاتی است و در حالی که رمان‌های زیادی نوشته است، هیچ‌یک از آنها تا به حال منتشر نشده است. او در جنگ جهانی اول پرواز کرد، اما Sopwith Camel او سرنگون شد. او حرف نمی‌زند، اگرچه خودش را چنین تصور می‌کند. خانه او از فیزیک سرپیچی می کند.

او یک بیگل انسان نما است و اینترنت درگیر او شده است.

او اسنوپی است.

همیشه در ماه نوامبر علاقه به اسنوپی افزایش می یابد، زیرا او یکی از بزرگ ترین افراد مشهور رژه روز شکرگزاری میسی است. اما اسنوپی موضوع تجدید عشق است که توسط رسانه‌های اجتماعی و طرفداران فوق‌العاده Gen Z او به وجود آمده است. اخیراً عجله ای برای خرید یک اسنوپی مخملی با کلاه زمستانی راه راه سبز و زرد و یک کت پف دار آبی کم رنگ از CVS به قیمت حدود ۱۵ دلار شده است. این ژاکت پف کرده اسنوپی است و همه آن را می خواهند – آنقدر که به صورت آنلاین فروخته شده و مردم گزارش می دهند مشکلات پیدا کردن آن در فروشگاه های سراسر کشور.

و این فقط جدیدترین شوق اسنوپی است. به عنوان فیلادلفیا پرسشگر اشاره کرد، Build-A-Bear Snoopy به صورت آنلاین فروخته می شود، و تی شرت اسنوپی صلیب سرخ در فضای مجازی منتشر شد، هم. ممکن است به این دلیل باشد که اسنوپی بامزه است، اما آیا به این دلیل است که ما می خواهیم او باشیم؟

بلیک اسکات بال، استاد تاریخ در کالج هانتینگدون و نویسنده آمریکای چارلی براون: سیاست محبوب بادام زمینی به آتلانتیک گفت که کمیک Peanuts «درباره دشواری موجودیت به عنوان یک انسان معمولی در قرن بیستم بود… چقدر سخت است که بتوانیم با مشکلات بی‌شماری که با ما روبرو هستیم کنار بیاییم و همه آن‌ها را همراه با دغدغه‌های روزانه‌ی خود نگه داریم. “

دنیای کنونی ما نیز دشوار است: شکاف ثروت عمیق تر می شودو ما تنهاتر از همیشه هستیمکه ممکن است ما را وادار کند که در هر جایی که بتوانیم آن را پیدا کنیم – حتی اگر بخشی از واقعیت خودمان نباشد، مانند دنیای رویایی اسنوپی، به دنبال جامعه بگردیم.

یکی از ویژگی های تعیین کننده اسنوپی که او را همان چیزی که هست می سازد، زندگی درونی غنی اوست. او با چنان آشفتگی و هرج و مرج وحشیانه ای بازی می کند که واقعاً نباید تعجب آور باشد که هرکسی که سعی می کند از واقعیت های خود دوری کند به او وسواس دارد. و هزاران TikToks وجود دارد که Snoopy را جشن می گیرند ارتباط غیرقابل بحث با آسیب پذیری عاطفی خود. شاید بتوانیم کمی بیشتر از رویاپردازی و کمی بیشتر از احساسات استفاده کنیم.

یا شاید او فقط ناز است. در هر صورت، من را در حال تقلید از اسنوپی و او پیدا کنید بادکنک رژه روز شکرگزاری میسی کوچک آویزان. چون وقتی می‌گویم آن سگ را در خودم دارم، منظورم اسنوپی است.

موضوعات
TikTok
توییتر


منبع: https://mashable.com/article/snoopy-obsession-puffer-jacket

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *