چرا Oldsmobile Quad 442 W-41 1991 چنین منظره نادری برای دیدن است؟

چرا Oldsmobile Quad 442 W-41 1991 چنین منظره نادری برای دیدن است؟

پکیج W-41 با یک موتور ۱۹۰ اسب بخاری، میل بادامک بزرگتر، و یک جعبه دنده پنج سرعته اصلاح شده عرضه شد که همگی در زمان ۰-۶۰ نیم ثانیه کاهش یافتند (از ۷٫۵ به ۷٫۰ ثانیه)، زمانی که با خودروهای مشابه قابل مقایسه است. زمان توسط V8s. وزن آن ۲۵۰۰ پوند بود، تقریباً مشابه مزدا MX-6 یا هوندا پرلودکه به موتور قدرتمند کمک کرد واقعا حرکت کند.

مدل پایه ۹۱ W-40 MSRP با قیمت ۱۳۲۱۶ دلار قیمت داشت و در حالی که تنها چند هزار اسب بخار بیشتر از واردات معاصر بود، موتور ۱۸۰ اسب بخاری آن ۴۰ تا ۵۰ اسب بخار بیشتر از واردات بود. در مقابل، یک BMW 318i با MSRP 20300 دلار تنها با موتور ۱۳۴ اسب بخار عرضه شد.

در حقیقت، W-41 یک تلاش مشابه اولدز بود تا بتواند از Quad 442 در پیست اتومبیل رانی استوک استفاده کند. این احتمال وجود دارد که فقدان تبلیغات صرفاً به این معنی است که هرگز قصد افزایش بیشتر نداشته است. همراه با این واقعیت که کاله در سال ۹۱ یک اولد سایز متوسط ​​ابتدایی بود – و اصلاً ظاهری اسپرت نداشت – با موتور پایه ۱۱۰ اسب بخاری، جای تعجب نیست که عموم مردم اکثراً Quad 442 W- را نادیده گرفتند. ۴۱٫

در حالی که از نظر فنی یک خودروی “نادر” است، اما هنوز به شناخت زیادی نیاز ندارد. یکی از این خودروها در ژوئن ۲۰۲۳ در حراجی بدون رزرو Hemming به قیمت پایین ۳۴۰۰ دلار فروخته شد.


منبع: https://www.slashgear.com/1475879/1991-oldsmobile-quad-442-w-41-rare/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *