چری اومودا C7 در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود

شرکت خودروسازی چینی چری مدتی پیش از برند جدیدی با نام اومودا رونمایی کرد. هدف از راه‌اندازی این برند، جلب توجه مشتریان جوان است. نخستین محصول این برند اومودا ۵ یا اومودا C5 است که در کشورمان با نام فونیکس FX شناخته می‌شود. در همین حال چری خود را آماده می‌کند تا دومین محصول این برند یعنی اومودا C7 را در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ رونمایی کند.

براساس اعلام چری، در روز ۲۸ آوریل نخستین پیش‌نمایش اومودا C7 در پکن انجام خواهد شد. ویژگی‌های اصلی این خودرو شامل طراحی آینده‌نگرانه و فناوری‌های رانندگی هوشمند هستند. البته همانند مدل قبلی، این خودرو با نام چری اومودا ۷ نیز در برخی بازارها عرضه خواهد شد.

نگاه اولیه به چری اومودا C7

در تصاویر منتشر شده از اومودا C7، کراس‌اووری را با خط سقف شیب‌دار می‌بینیم. همچنین ستون‌های این خودرو به رنگ مشکی هستند که در ترکیب با دستگیره‌های مخفی درب و اسپویلر عقب، ظاهر پویایی را برای خودرو شکل خواهند دارد. در نمای جلوی این خودرو نیز همانند فونیکس FX یا همان اومودا ۵، چراغ‌های مثلثی شکل و جلوپنجره مشبک بدون قاب را می‌بینیم. این خودرو به همراه کیت بدنه پلاستیکی عرضه خواهد شد که قسمت‌های پایین بدنه خودرو را می‌پوشاند.

از آن‌جایی که اومودا ۷ عدد بزرگتری نسبت به اومودا ۵ دارد، توقع داریم با خودرویی بزرگتر روبرو باشیم. در واقعیت نیز چنین اتفاقی رخ داده است و اومودا C7 یک کراس‌اوور اندازه متوسط محسوب می‌شود. این خودرو هم‌کلاس هاوال F7 و جیلی اطلس در بازار چین خواهد بود. جزئیات بیشتر این خودرو در روز ۲۸ آوریل و هنگام رونمایی مشخص خواهد شد. با این حال می‌توان حدس زد که کراس‌اوور جدید اومودا مشخصات فنی مشابهی با تیگو ۸ پرومکس داشته باشد.

چری اومودا C7 در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود

در حال حاضر خط محصول اومودا شامل سه محصول است. اومودا ۵ محصول آشنای این برند برای ایرانیان است که با نام فونیکس FX در بازار ما شناخته می‌شود. دو محصول دیگر زیرشاخه اومودا، سدان‌های اومودا S5 و اومودا S5 GT هستند که نسخه‌های مشابه آریزو ۶ پرو و آریزو ۶ جی‌تی به حساب می‌آیند.


منبع: https://digiato.com/car-news/omoda-c7-crossover-presented-at-beijing-auto-show

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *