چری iCar ورژن ۲۳ در چین رونمایی شد، محصول احتمالی و جذاب مدیران‌خودرو

در هفتم آوریل، شاسی بلند برقی چری iCar V23  که به طور مشترک توسط چری و ژیمی تکنولوژی توسعه یافته است در چین رونمایی شد. دومین مدل تولید انبوه این برند برقی پس از iCar 03 در ۱۲ آوریل به طور رسمی رونمایی شد. این شاسی‌بلند مکعبی شکل در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ در بازار چین به فروش می‌رسد.

ژیمی تکنولوژی در ژوئن ۲۰۱۴ به عنوان یک شرکت سخت‌افزاری زیرمجموعه شیائومی در زمینه طراحی و توسعه لوازم هوشمند تاسیس شد. خبر ورود ژیمی تکنولوژی به خودروسازی در اواخر سال ۲۰۲۱ فاش شد. در آن زمان رئیس سابق پروژه خودروهای برقی جنرال موتورز در آسیا اقیانوسیه به عنوان رئیس بخش خودرو و بسیاری از پرسنل گروه بایک به ژیمی پیوستند.

چری iCar ورژن ۲۳ در چین رونمایی شد، محصول احتمالی و جذاب مدیران‌خودرو

تیم ژیمی مسئول تعریف، برنامه‌ریزی و مهندسی محصولات است، در حالی که چری مسئولیت تولید، زنجیره تامین، فروش، تحویل و خدمات پس از فروش را بر عهده دارد. این دو شرکت قصد دارند در سه سال آینده شش تا هشت خودرو جدید را به بازار عرضه کنند.

جزئیاتی بیشتر از چری iCar ورژن ۲۳

iCar v23 به عنوان یک مدل آفرود طراحی شده و با گزینه‌های دیفرانسیل عقب تک‌موتوره و چهار چرخ محرک دوموتوره عرضه می‌شود. بسته‌های باتری توسط CATL تامین می‌شوند و برد حرکتی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلومتر را ارائه می‌دهند. در حال حاضر مشخصات دقیق پیشرانه و پارامترهای باتری اعلام نشده است. ابعاد این شاسی بلند ۱.۸۴/۱.۹۱/۴.۲۲ متر و فاصله محوری آن ۲.۷۳ متر است. این مدل آفرود دارای زاویه حمله ۴۳ درجه و زاویه فرار ۴۱ درجه است. ارتفاع نسخه چهارچرخ محرک از سطح زمین حداقل ۲۱۲ میلیمتر است.

iCar V23 شبیه iCar 03 دارای شکل جعبه‌ای همراه با چراغ‌های جلوی گرد، کاپوت برجسته، سپرهای ضخیم‌، گلگیرهای برآمده و یک محفظه ذخیره‌سازی در عقب است. این شاسی بلند آفرود همچنین به دستگیره درهای مخفی با قابلیت روشنایی، باربند سقفی، پله‌های کناری و رینگ‌های پدالی‌شکل در اندازه‌های ۱۹ و ۲۱ اینچی مجهز است.

در کابین از عناصر هندسی مانند خروجی‌های تهویه مطبوع مستطیلی و دستگیره‌های چرخشی زیر نمایشگر کنترل مرکزی با پس‌زمینه دو‌رنگ استفاده شده است. این مدل به تراشه اسنپدراگون ۸۱۵۵ کوالکام و سیستم کمک‌راننده پیشرفته سطح ۲ مجهز است. جزئیات پیکربندی کابین در حال حاضر فاش نشده است.


منبع: https://digiato.com/car-news/chery-icar-v23-was-unveiled-in-china

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *