چقدر واقعاً نیاز به تعویض لنت ترمز ماشین خود دارید؟

چقدر واقعاً نیاز به تعویض لنت ترمز ماشین خود دارید؟

یک قانون کلی این است که ترمزها باید در خودروهای شهری در هر ۴۰۰۰۰ مایل تعویض شوند. به علاوه خودروهایی که بیشتر وقت خود را در بزرگراه می گذرانند باید هر ۶۰ تا ۸۰ هزار مایل تعویض شوند. با این حال، باز هم، این فقط یک قانون کلی است. انواع مختلف لنت ترمز برای مدت زمان متفاوتی دوام می آورند و تعویض زود هنگام لنت ترمز هدر دادن پول است. پس کجا فرود بیاییم؟

ابتدا انواع لنت های ترمز روی خودروی شما را شناسایی کنید. اگر مالک اصلی نیستید یا قبلا لنت ها را تعویض نکرده اید، این می تواند یک کار بسیار دشوار باشد. اگر در تاریکی هستید، یک مکانیک باید بتواند به شما بگوید که مواد پد شما چیست – فقط مراقب باشید کسانی که ممکن است شما را شارژ کنند.

سه نوع اصلی از مواد لنت ترمز وجود دارد. مواد پد آلی به طور کلی ارزان ترین هستند و از کامپوزیت های غیر فلزی ساخته می شوند. به طور معمول، آنها ساکت هستند. با این حال، آنها بسیار سریعتر از پدهای فلزی یا نیمه فلزی می پوشند. از طرف دیگر، لنت های فلزی یا نیمه فلزی دوام بیشتری دارند و دوام بیشتری دارند، اما می توانند از لنت های ارگانیک پر سر و صداتر باشند و به روتورهای شما آسیب وارد کنند. در نهایت، لنت های سرامیکی بیشترین دوام را دارند و قدرت توقف عالی را ارائه می دهند. اما نقطه ضعف لنت های سرامیکی این است که بسیار گران هستند. اگر به دنبال عملکرد هستید، لنت های سرامیکی بهترین گزینه برای شما هستند.


منبع: https://www.slashgear.com/1496749/how-often-replace-car-brake-pads/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *