چه اتفاقی برای سرباز ایسوزو افتاد؟

چه اتفاقی برای سرباز ایسوزو افتاد؟

در مورد آنچه که منجر به کاهش فروش ایسوزو تروپر شد، چند دلیل احتمالی وجود داشت که مصرف کنندگان از خرید این وسیله نقلیه منصرف شوند. در اوایل دهه ۲۰۰۰، بازار SUV در ایالات متحده به طور چشمگیری با زمانی که Trooper برای اولین بار به شهرت رسید متفاوت بود، به طوری که مصرف کنندگان از طراحی سودمند Trooper اجتناب می کردند و به نفع SUV هایی با ویژگی های فشرده تر می بالیدند. متأسفانه برای ایسوزو، کلاسیک های سایز متوسط ​​مانند هوندا CRV و تویوتا راو-۴ اساسا آن بازار را قبل از اینکه بتوانند در آن جای خود را پیدا کنند، در گوشه و کنار کردند تصور عجیب آنها Vehicross و سایر مدل های جمع و جور

شاید برای Trooper مشکل‌سازتر از روند کاهش سایز در بازار شاسی‌بلندها، گزارش‌های اواسط دهه ۹۰ بود که سؤالات جدی را در مورد ایمنی آن ایجاد می‌کرد، در درجه اول اینکه طراحی سنگین خودرو می‌تواند آنها را مستعد غلتیدن در هنگام پیچیدن شدید کند. یکی از این آزمایش‌ها نشان می‌دهد که Trooper هنگام چرخش تنها با سرعت ۳۳ مایل در ساعت روی دو چرخ می‌چرخد، که به تعبیری نگران‌کننده است. طبق گزارش ها، فروش برای Troopers بلافاصله پس از آن گزارش ها کاهش یافت، علیرغم اصرار شدید خودروساز مبنی بر اینکه دقیق نبودند.

در حالی که Trooper در نهایت پس از شکست دوباره بازگشت، هرگز به جایگاه برجسته خود در بازار SUV آمریکای شمالی بازگشت، و ایسوزو تنها چند سال بعد تولید خود را متوقف کرد. علیرغم سقوط، Trooper همچنان یک وسیله نقلیه محبوب در بین علاقه مندان به SUV است و حتی در بازار ثانویه نیز مورد توجه قرار گرفته است.


منبع: https://www.slashgear.com/1485977/what-happened-to-the-isuzu-trooper/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *