چه اتفاقی برای موتورسیکلت های دیزلی افتاد؟

چه اتفاقی برای موتورسیکلت های دیزلی افتاد؟

یکی دیگر از تولیدکنندگان آلمانی که قدرت خود را در تولید موتورسیکلت های دیزلی امتحان کرد، نئاندر بود. دوچرخه توربودیزل مدل ۱۴۰۰ آنها ۱۱۵ اسب بخار قدرت داشت و در سال ۲۰۰۷ تولید محدودی داشت. Alan Cathcart از موتور سیکلت کروزر یک سواری آزمایشی بر روی Neander 1400 انجام داد و به طور مناسبی تحت تاثیر ارائه قدرت روان در سال ۱۴۰۰ قرار گرفت. با این حال، او اعتراف کرد که سر و صدای قابل توجهی که معمولاً در بیشتر موتورهای دیزلی وجود دارد را از بین می برد. او نوشت: “با هر استانداردی، این دوچرخه یک شگفتی است… برای روش موثری که در آن مزایای توسعه دیزل را برای یک موتورسیکلت اعمال می کند.”

با این حال، نئاندر قابلیت تجاری تولید موتورسیکلت های دیزلی را ندید و از آن زمان به تمرکز اصلی خود یعنی ساخت موتورهای بیرونی برای قایق ها بازگشته است.

یک شرکت این خلأ را دیده است و قول داده است که برای پر کردن آن وارد عمل شود. Axiom Diesel Cycles مستقر در کلمبوس، اوهایو، در سال ۲۰۱۲ در خارج از آتلانتا آغاز شد. در بیانیه ای در مورد این شرکت سایت اینترنتیمتیو موسس شرکت می‌گوید: «نمی‌توانستم یکی بخرم، بنابراین ساختم [sic] یکی.”

Axiom مبلغ ۲۵ دلار برای کمیسیون دو دوچرخه، Knight و Paladin، می پذیرد. هر دو مدل با چندین سوخت کار خواهند کرد. شوالیه یک مدل توریستی خواهد بود و با قیمت ۲۹۵۰۰ دلار به فروش می رسد و Paladin دارای برچسب قیمت ۴۹۵۰۰ دلار خواهد بود.


منبع: https://www.slashgear.com/1385331/what-ever-happened-diesel-motorcycles/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *