چه اتفاقی برای TekDry از Shark Tank فصل ۸ افتاد؟

چه اتفاقی برای TekDry از Shark Tank فصل ۸ افتاد؟

در شوک و وحشت کوسه ها، کوکسون حتی تلفن همراه خود را در توالتی که روی صحنه داشتند، انداخت.

کوکسون پس از اینکه اجازه داد تلفن همراهش کمی خیس بخورد، با آرامش دستکشش را به داخل کمد برد، آن را بازیابی کرد و آن را داخل دستگاه ثبت اختراع «نجات دستگاه مرطوب» پر از دانه‌های فلزی ویژه قرار داد. او به کوسه ها توضیح داد که فرآیند اختصاصی آن ها در حین گرم کردن مهره های اطراف دستگاه، تمام هوا را از محفظه داخلی خارج می کند. در ۳۰ دقیقه، کل خلاء و دانه های گرم شده با هم ترکیب شدند تا مایع داخل دستگاه خیس شده را به گاز تبدیل کنند که به طور بی ضرری تبخیر می شود و یک دستگاه ۱۰۰٪ خشک و کارآمد باقی می گذارد.

هدف این بود که تا پایان سال ۲۰۱۶ به ۶۵۰۰۰۰ دلار درآمد برسد. یک فروشگاه جعبه را به قیمت ۸۰ دلار ماهانه اجاره کرد و TekDry 60٪ از درآمد تقسیم شده را دریافت کرد. با هزینه ۳۹٫۹۹ دلار، می توانید یک فلش مموری کوچک یا جا کلیدی را خشک کنید، در حالی که گوشی های هوشمند و دوربین های متوسط ​​۶۹٫۹۹ دلار قیمت دارند و اقلام بزرگتر مانند لپ تاپ و سیستم های بازی ۹۹٫۹۹ دلار قیمت دارند. شما فقط در صورتی پرداخت می کنید که فرآیند کار کند.

این شرکت در سال ۲۰۱۵ ۲۹۰۰۰ دلار از فروش به دست آورد، اما زمانی که ۶۰۰ دستگاه را وارد Staples کرد، بر این باور بود که می تواند با ۳٫۵ میلیون دلار سود (بر اساس قیمت پیش بینی شده) ماهانه ۶ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

باربارا کورکوران فکر می‌کرد که تلفن‌های همراه بهتر هستند ویژگی ها و موارد ضد آب، دستگاه خشک کن آنها زودتر منسوخ می شود. لوری گرینر پیشنهاد کرد که یک سیستم پستی ارائه شود که در آن مشتریان گوشی های خود را برای تعمیر ارسال کنند.


منبع: https://www.slashgear.com/1490292/what-happened-tekdry-shark-tank-season-8/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *