چه خبر از “سمی بودن” در اطراف Cities: Skylines II؟

شهرها: Skylines II Colossal Order توسعه دهنده ارتباط نزدیکی منحصر به فردی با جامعه خود دارد. اصلی شهرها: خطوط آسمانی در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و مخاطبانی را که EA پشت سر گذاشته بودند جذب کرد سیم سیتیکه در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و درهم شکسته بود. شهرها: خطوط آسمانی این خارش برنامه ریزی شهری را خراش داد، به علاوه فقط ۳۰ دلار هزینه دارد. این بازی ابتدا برای رایانه های شخصی، مک و لینوکس با نیازهای سخت افزاری کم عرضه شد و در عرض دو سال به کنسول ها رسید. به طور انتقادی، شهرها: خطوط آسمانی همچنین از مودها از طریق کارگاه Steam پشتیبانی می‌کند و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا ابزارهای خود را به بازی اضافه کنند و آن ویژگی‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

“با شهرها: خطوط آسمانیمارینا هالیکاینن، مدیر عامل شرکت Colossal Order به Engadget گفت: “مدیرعامل Colossal Order، مارینا هالیکاینن، به Engadget گفت: “هر چیزی، از بهبود کیفیت زندگی گرفته تا ایده‌هایی برای DLC”. محتوا، ما حجم عظیمی از اطلاعات را جمع آوری کرده ایم تا به ما در ساخت بازی کمک کند شهرها: خطوط آسمانی امروز است.

Colossal Order و ناشر آن، Paradox Interactive، به حمایت خود ادامه دادند شهرها: خطوط آسمانی با به‌روزرسانی‌های مداوم بازی و کاهش DLC، و جامعه مدهای آن به رشد خود ادامه داد. این بازی در طول همه‌گیری سال ۲۰۲۰ تعداد زیادی بازیکن جدید جذب کرد، و در همان زمان، تعدادی از سازندگان محتوای برجسته اکنون به شهرها: خطوط آسمانی برای استریم ها و ویدیوها

در ماه های قبل از راه اندازی شهرها: Skylines II در اکتبر ۲۰۲۳، Colossal Order با تعداد معدودی از تولیدکنندگان محتوا شریک شد و به آنها امکان دسترسی زودهنگام به بخش‌هایی از بازی را داد تا بتوانند هر هفته ویدیوهای YouTube ایجاد کنند که ویژگی‌های خاصی را به نمایش بگذارند. این شرکا را شامل می شود بیفا، دو دلار و بیست دلار، یومبل، زیرساختار و شهرساز بازی می کند. City Planner Plays برتری هوشمندانه‌ای در این فضا دارد – فیلیپ، مرد پشت ساختمان‌ها، بیش از یک دهه به عنوان برنامه‌ریز شهری کار می‌کرد و ویدیوهای او اغلب شامل بینش‌هایی درباره نحوه طراحی شهرهای واقعی است. او کانال خود را در اواسط سال ۲۰۲۰ راه اندازی کرد و امروز یک فرد اختصاصی است شهرها: خطوط آسمانی پخش کننده و ویرایشگر ویدیو با نزدیک به ۶۵۰۰۰۰ مشترک در YouTube. مانند بسیاری دیگر از اعضای جامعه، او سابقه ای با Colossal Order دارد که سال ها طول می کشد.

“قبل از شهرها: Skylines II فیلیپ گفت:”فیلیپ گفت:”فیلیپ گفت:”فیلیپ گفت:”بیشتر همه افراد جامعه به آنها به طرز باورنکردنی مثبت نگاه می کردند و به آنها به عنوان “یکی از ما” و نوع توسعه دهنده ای که می خواهید بازی مورد علاقه خود را بسازید نگاه می کردند. سخاوتمندانه من نمی توانم چیز بدی در مورد آنها گفته شده باشد.”

این دقیقاً همان کاری بود که انجام شد در ۱۵ ژانویه بسیار شگفت انگیز است.

هالیکاینن نوشت: «ما تمایل فزاینده ای به سمیت در جامعه خود دیده ایم، چیزی که قبلاً تا این حد تجربه نکرده بودیم. او ادامه داد: “ما همیشه حضور توسعه دهندگان در پلتفرم های مختلف اجتماعی و ارتباط مستقیم با جامعه را ارزشمند دانسته ایم، اما بزرگترین مسئولیت ما همیشه محافظت از تیم خواهد بود.”

از زمان عرضه دنباله در ماه اکتبر، تنش ها در جامعه Cities: Skylines بالا بوده است. اگرچه این بازی در ابتدا به صورت همزمان برای رایانه شخصی و کنسول عرضه شد، اما فقط بر روی رایانه شخصی موجود است و برای زمانی که نسخه های دیگر منتشر می شوند. علاوه بر این، Colossal Order حداقل یک ماه قبل از انتشار، حداقل مشخصات و مشخصات پیشنهادی بازی را افزایش داد و الزامات جدید آن را برای تعداد زیادی از بازیکنان دور از دسترس قرار داد.

چه خبر از “سمی بودن” در اطراف Cities: Skylines II؟
نظم عظیم

حتی با یک ریگ توانا، بازی با اشکالات بصری و مکانیکی پر شده است. فیلیپ گفت شهرها: Skylines II کارت گرافیک RTX 4090 خود را تحت فشار قرار داد و باعث شد آن را به طور ۱۰۰ درصد در منوی اصلی اجرا کند و او نمی توانست در زمان راه اندازی با کیفیت ۴K بازی کند زیرا بازی بسیار متصل به GPU بود.

به عبارت ساده، به نظر می رسد که بازی به زمان بیشتری برای توسعه نیاز دارد.

“از زمان راه اندازی شهرها: Skylines IIفیلیپ گفت، بدون شک همه چیز خاردارتر شده است. در حالی که بسیاری از مردم از شفافیت Colossal Order با به‌روزرسانی‌های هفتگی و همچنین رفع اشکالات مکرر قدردانی کرده‌اند، به نظر می‌رسد که بسیاری از آن‌ها به نظر می‌رسد که Colossal Order بسیار مشتاق است. برای انتشار یک بازی که آماده انتشار نبود.”

Hallikainen تصدیق کرد که بازی برخی از ویژگی‌های وعده داده شده و بسیار تبلیغاتی مانند پشتیبانی از مود را ندارد.

او گفت: “طبیعاً ما ناامید هستیم که نتوانستیم به همه هدف‌هایمان دست پیدا کنیم، اما فوق‌العاده است که بازی در نهایت منتشر شود و با بازتر کار روی آن ادامه دهیم.”

موضوع، تا جایی که Colossal Order می بیند، در واکنش جامعه به آن است شهرها: Skylines II. به گفته Hallikainen، بازیکنان در رسانه‌های اجتماعی و در انجمن‌های Steam و Paradox منتشر شده‌اند و بازخوردها به سطوح سمی رسیده است. او به افزایش حملات شخصی به توسعه دهندگان و سایر بازیکنان اشاره می کند.

شهرها: Skylines II
نظم عظیم

شهرها: Skylines II توجه زیادی را به خود جلب کرد و توقعات بسیار زیادی ایجاد شد.» او گفت: «وقتی بازی به همه وعده‌ها عمل نکرد، طبیعی بود که باعث ناامیدی تماشاگران شود. با این حال، کاستی‌ها باید جرقه گفتگو درباره ایده‌های بهبود، بازخورد سازنده و بحث‌های محترمانه در جامعه باشد.»

برای City Planner Plays و سایر اعضای انجمن، مسئله خود بازی است. جایی که نظم عظیم سمی می بیند، فیلیپ ناامیدی موجه می بیند.

«اعتراف می‌کنم که با این توصیف از آنچه در آن اتفاق می‌افتد، من را به عقب انداخت شهرها: خطوط آسمانی جامعه در مورد شهرها: Skylines IIاو گفت. “من متوجه افزایش منفی شده ام. با این حال، نمی توانم بگویم که متوجه افزایش سمیت شده ام. و به صراحت، فکر می کنم منفی بودن کاملاً قابل درک و پیش بینی است.”

فیلیپ چهار عامل ایجاد کننده احساسات منفی را شناسایی کرد: بازی فقط بر روی رایانه شخصی است، باگ است و در بسیاری از پیکربندی های سخت افزاری رایج غیرقابل بازی است، هیچ پشتیبانی رسمی از مدها وجود ندارد، و Colossal Order خود را مسئول اشتباهات بازی نمی داند.

فیلیپ گفت: “Colossal Order شفاف بوده و با جامعه صحبت کرده است، اما مسئولیت انتشار بازی را بر عهده نگرفته است.” من این را بارها و بارها می‌شنوم. به نظر می‌رسد بسیاری از بازیکنان می‌خواهند که اعتراف کنند که وضعیت انتشار بازی ضعیف بوده است، بگویند متاسفم و برای جبران آن حرکتی انجام دهند. تا به امروز، انتشار DLC را به تاخیر انداخته‌اند. – که در واقع یک منفی بزرگ برای افرادی بود که نسخه نهایی بازی را خریداری کردند – اما جبران نکردند. [They haven’t] اطلاعاتی را که مردم به دنبال آن هستند ارائه کرد.»

خطوط آسمان شهرها II
نظم عظیم

بزرگترین اشتباه در لیست فیلیپ عدم وجود مد است. Colossal Order در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن یک خط لوله رسمی برای مدها به طور مستقیم از طریق Paradox است، به جای Steam Workshop، که خانه مودها بود. شهرها: خطوط آسمانی. تغییر به یک پلتفرم مودینگ داخلی، برابری را در همه پلتفرم‌ها تضمین می‌کند و حالت‌ها را به کنسول‌ها و بازیکنان خارج از Steam می‌آورد. با این حال، جامعه مد Cities: Skylines بر روی Steam Workshop ساخته شده است، یک پلتفرم محبوب و آسان برای استفاده، و با تاخیر در عرضه کنسول، پایگاه پخش فعلی به سادگی ناراحت می شود.

فیلیپ گفت: «نقشه‌های همراه بازی عالی نیستند – سطح دشواری فوق‌العاده بالا، آب و هوای غیرقابل بخشش – و بسیاری از ویژگی‌های اساسی نیاز به اصلاح دارند. “مدها این فرصت را ارائه کردند و هنوز در دسترس نیستند. بدتر از همه، پیام‌رسانی اولیه باعث شد که به نظر برسد مودینگ در گوشه و کنار است، هفته‌ها پس از راه‌اندازی، [but it’s been delayed] تا زمانی نامشخص در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴٫

همکاری با جامعه چیزی است که بازی اصلی را تا این حد موفق کرد و دنباله آن مطمئناً می‌تواند از پیشرفت‌های جمع‌سپاری سود ببرد. در حال حاضر، برخی از بازیکنان از ابزار شخص ثالث برای کارکرد مودها استفاده می کنند شهرها: Skylines II.

هالیکاینن گفت: «تکنولوژی جدید است، شبیه سازی کاملاً بازنویسی شده است و بازی تمام پتانسیل تبدیل شدن به شهرساز این دهه را دارد. “چیزی که ما در آن شکست خوردیم دریافت پشتیبانی مودینگ در دسترس برای انتشار بود، و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به عقب برسیم. از اینکه می‌بینیم جامعه مودینگ منتظر ما نبوده است، خوشحالیم، اما در حال ایجاد مدهای شگفت‌انگیز برای ما هستیم. بازی.”

شهرها: Skylines II
پارادوکس تعاملی

این تنها آغاز است برای شهرها: Skylines II. Colossal Order برنامه هایی برای پشتیبانی و گسترش بازی در ۱۰ سال آینده دارد. اصلی شهرها: خطوط آسمانی وقتی اولین بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، همه زنگ ها، سوت ها و مدها را نداشت و دنباله آن در موقعیتی مشابه شروع می شود. نظم عظیم می بیند شهرها: Skylines II به عنوان یک پایه تازه، اما جامعه اصلی آن انتظار تجربه کامل تری را داشت.

هالیکاینن گفت: «بازخوردی که از سازندگان محتوا و مدرسان دریافت کرده‌ایم به ما کمک کرده است تا در مسیر درست حرکت کنیم و ما عاشق همکاری با احزاب مختلف هستیم.» کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و قصد داریم تا دهه آینده ادامه دهیم.»

شهرها: Skylines II به لطف مجموعه ای از به روز رسانی های Colossal Order، در ماه های پس از راه اندازی به طور قابل توجهی بهبود یافته است. در مسیر درستی است. نظم عظیم هر هفته پیشرفت بازی را به‌روزرسانی می‌کند، اما بازنویسی داستان به زمان نیاز دارد – و شاید یک عذرخواهی، یک طرح و امتیازات رایگان درون بازی – شهرها: Skylines II.

فیلیپ گفت: “من فکر می کنم سمی ترین افراد در حال حاضر بزرگترین طرفداران بازی هستند.” “و صراحتاً، آنها فقط از اینکه بازی برای آنها خوب پیش نمی رود یا اصلاً نمی توانند آن را بازی کنند، ناامید هستند. آنها ناامید شده اند و سرزنش می کنند، که درست نیست. اما برای من این بدان معنی است که در صورتی که بازی به طور کامل رفع شود و مسئولیت پذیر باشد، راهی برای ترمیم مشکلات وجود دارد.”

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/whats-up-with-the-toxicity-around-cities-skylines-ii-213034938.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/whats-up-with-the-toxicity-around-cities-skylines-ii-213034938.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *