چه مشکلی با کاوشگر Astrobotic در ماه پیش آمد؟

چه مشکلی با کاوشگر Astrobotic در ماه پیش آمد؟

در حالی که نظرات اولیه Astrobotic در مورد اینکه چه اتفاقی اشتباه رخ داده کمتر از حد مشخصی بود، چند ساعت پس از آن چندین به روز رسانی وجود داشته است. اکنون به نظر می رسد که تیم شروع به دریافت ایده ای از اشتباه کرده است.

آپدیت دوم پس از بیانیه اصلی Astrobotic نشان داد که فقدان جهت گیری مناسب ناشی از “ناهنجاری سیستم پیشرانه” است. علاوه بر این، این نگرانی را نیز ایجاد کرد که باتری این کشتی در حال رسیدن به سطوح عملیاتی پایین است. این تیم مانور را برای تغییر مکان مجدد پانل های خورشیدی به سمت خورشید انجام داد ، اما قرار بود این کشور وارد منطقه ای شود که برای قطع ارتباطات شناخته شده است ، بنابراین نمی داند که مانور تا رسیدن به آن طرف کار کند.

به روز رسانی سوم ادعا کرد که Astrobotic پس از خاموشی با موفقیت دوباره ارتباطات را برقرار کرد و باتری واقعاً دوباره شارژ می شد. تیم قصد داشت به ارزیابی منبع مشکل ادامه دهد، اما چهارمین آپدیت با خبر بدی همراه شد. این اظهار داشت که عدم موفقیت در سیستم پیشران باعث “از دست دادن بحرانی پروانه” شده است و این تیم برای تثبیت ضرر تلاش می کند ، اما دلالت بر این دارد که خود این مأموریت قادر به پیشبرد طبق برنامه ریزی نیست. در این پست اشاره شد که مهندسان Astrobotic اکنون روی جمع‌آوری هرچه بیشتر داده‌های علمی تمرکز کرده‌اند.


منبع: https://www.slashgear.com/1488066/astrobotics-moon-lander-failure-explained/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *