چه چیزی برای صفحه کلید جادویی iPad و Apple Pencil وجود دارد

را آی پد ترکیب است یک تعمیر اساسی در سال ۲۰۲۴ انجام شودبا معرفی اپل دو جدید آیپد پرو مدل و دو مدل جدید آیپد ایر مدل ها. برای همراهی با آی‌پدهای جدید، اپل قصد دارد نسخه‌های به‌روزرسانی‌شده هم از کیبورد جادویی و هم مداد سیب.

چه چیزی برای صفحه کلید جادویی iPad و Apple Pencil وجود دارد

صفحه کلید جادویی

اپل در حال بازنگری کلی صفحه کلید جادویی است و یک قاب محکم‌تر را معرفی می‌کند که از آلومینیوم ساخته شده است تا از مواد پلی‌اورتان انعطاف‌پذیرتر که نسخه فعلی از آن ساخته شده است.


مطابق با بلومبرگ‘s مارک گورمنطراحی آلومینیومی به آی‌پد و کیبورد جادویی اجازه می‌دهد بیشتر شبیه یکی از مک بوک های اپل که از آلومینیوم نیز ساخته شده است.

قاب و اطراف کیبورد از آلومینیوم ساخته شده است، در حالی که پوسته بیرونی دارای همان مواد پوشش سیلیکونی خواهد بود. اپل همچنین قصد دارد یک ترک‌پد بزرگ‌تر که شباهت بیشتری به ترک‌پد مک‌بوک دارد، پیاده‌سازی کند تا تجربه تایپ و پیمایش در مک را بهتر نشان دهد.

با توجه به برنامه ریزی اپل برای استفاده از مواد پریمیوم بیشتر برای صفحه کلید جادویی، این احتمال وجود دارد که گرانتر از نسخه فعلی که قیمت آن از ۲۹۹ دلار شروع می شود، باشد.

اپل در حال حاضر صفحه کلید جادویی را در دو اندازه تولید می کند و لوازم جانبی آن در دو رنگ سیاه یا سفید عرضه می شود. در مورد اینکه آیا گزینه های رنگ تغییر خواهند کرد یا خیر صحبتی نشده است.

در سال ۲۰۲۴، آیپد ایر در هر دو اندازه ۱۰٫۹ و ۱۲٫۹ اینچی عرضه خواهد شد، در حالی که آیپد پرو بعدی حدوداً ۱۱٫۱ اینچ و ۱۳ اینچ خواهد بود. کیبورد جادویی که اپل در دست ساخت دارد احتمالاً هم برای آیپد پرو و ​​هم آی‌پد ایر مناسب خواهد بود، زیرا کیبورد جادویی ۱۱ اینچی فعلی برای آی‌پد پرو ۱۱ اینچی و آی‌پد ایر ۱۰.۹ اینچی کار می‌کند.

مداد سیب

در حالی که اپل یک Apple Pencil USB-C را در ماه نوامبر معرفی کرد که از نظر فنی سومین Apple Pencil تا به امروز است، اما به دلیل نداشتن ویژگی‌های کلیدی مانند حساسیت فشار، به عنوان یک Apple Pencil ارزان‌تر و ارزان‌تر در نظر گرفته می‌شود.


اپل در حال کار بر روی یک قلم اپل نسل سوم “واقعی” است که جانشین کامل مدل نسل دوم خواهد بود. در طول سه سال گذشته چند شایعه اپل Pencil وجود داشته است، اما کاملاً مشخص نیست که چه چیزی می‌توانیم انتظار داشته باشیم یا آنچه که شنیده‌ایم درست است یا خیر.

در ژوئن ۲۰۲۰، افشاگر آقای وایت گفت که نسل بعدی مداد اپل در رنگ مشکی در دسترس خواهد بود و سفید، اما این شایعه از آن زمان دیگر تکرار نشده است. تمام مدل های اپل پنسل تا به امروز سفید بوده اند.

لیکر Majin Bu در اکتبر گفت که Apple Pencil می تواند دارای نوک های مغناطیسی قابل تعویض است برای فعالیت‌های مختلف مانند طراحی، نقاشی، و طرح‌های فنی، اما این شایعه مربوط به USB-C Apple Pencil بود که اکنون منتشر شده است و ممکن است نادرست باشد.

اپل در سال ۲۰۲۰ پتنت یک فناوری سنجش رنگ که به Apple Pencil اجازه می دهد از رنگ های محیطی نمونه برداری کند و این افزوده جالب خواهد بود، اما نمی دانیم که آیا این قابلیت آن را به یک Apple Pencil تبدیل می کند یا خیر.

تاریخ عرضه

انتظار می‌رود آی‌پد ایر و آی‌پد پرو در اوایل سال ۲۰۲۴، درست در بازه زمانی مارس، به‌روزرسانی شوند، بنابراین می‌توانیم همزمان صفحه کلید جادویی و اپل پنسل جدید را ببینیم.

انتظار می‌رود اپل یک رویداد بهاری برای معرفی آی‌پدهای جدید و احتمالاً لوازم جانبی آن برگزار کند.

انجمن های مرتبط: لوازم جانبی iPad


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/08/magic-keyboard-apple-pencil-rumors/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *