چه چیزی Ducati Superleggera V4 را بسیار منحصر به فرد می کند

چه چیزی Ducati Superleggera V4 را بسیار منحصر به فرد می کند

استفاده گسترده از موادی مانند فیبر کربن و تیتانیوم وزن خشک Superleggera V4 را به ۳۵۰ پوند کاهش می دهد. فیبر کربن به دلیل استحکام باورنکردنی و ویژگی‌های سبک وزن آن شناخته شده است و می‌توان آن را در بازو، رینگ‌ها، قاب و چرخ‌های عقب دوچرخه یافت. استفاده از تیتانیوم در اگزوز Akrapovič، پیچ‌های گیره موتور، و سیستم تعلیق فنری Öhlins به ارائه تجربه‌ای چابک‌تر و واکنش‌پذیرتر در حین سواری با سوپربایک کمک می‌کند.

Ducati Superleggera V4 که تنها موتورسیکلت در جهان است که برای استفاده در جاده ها با قاب فیبر کربنی تایید شده است، واقعاً در نوع خود بی نظیر است. ادعای دوکاتی هر جزء از بررسی های ترموگرافی، اولتراسوند و توموگرافی محوری کامپیوتری برای اطمینان از بالاترین یکپارچگی ساختاری و سطوح عملکرد عبور می کند. بهینه‌سازی مورفولوژیکی یکی از فعالیت‌هایی بود که ما را در آزمایش و شبیه‌سازی مقاومت مجازی بیشتر به خود مشغول کرد. نتیجه یک نسبت سختی خاص است که قبلاً هرگز به دست نیامده بود،لئوناردو باگنولی، رئیس شبیه سازی خودرو دوکاتی گفت.

در مقایسه با Ducati Panigale V4، Superleggera V4 توسط یک موتور سبک تر Desmosedici Stradale هدایت می شود که تقریباً ۶ پوند سبک تر است. از نظر بصری، ساخت و مواد سازنده Superleggera V4 ظاهری شیک و آینده‌نگر را می‌دهد.


منبع: https://www.slashgear.com/1470958/ducati-superleggera-v4-engine-unique/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *