چه کسی ابزارهای الکتریکی شیکاگو را در اختیار دارد و کجا ساخته می شوند

چه کسی ابزارهای الکتریکی شیکاگو را در اختیار دارد و کجا ساخته می شوند

Harbor Freight دقیقاً در مورد محل تولید کالاهای برند Chicago Electric Tools منتشر نشده است. با نگاهی به بررسی‌های مختلف از سوی مصرف‌کنندگان، مکرراً کاربران در مورد ابزارهایی که دریافت کرده‌اند اظهار نظر می‌کنند و می‌گویند که محصولاتشان دارای برچسب «ساخت چین» است. جستجو از طریق سایت های نمایندگی فروش مانند eBay به شما امکان می دهد بسته بندی محصول را مشاهده کنید، جایی که گاهی اوقات برچسب “ساخت چین” قابل مشاهده است.

ابزارهایی که در چین ساخته می شوند نیز از روند معمول حمل و نقل بندری با سایر مارک های دارای برچسب خصوصی پیروی می کنند. به عنوان مثال، آن است ایالات متحده، جعبه ابزار عمومی می گویند که آنها توسط Harbor Freight Tools Calabasas، کالیفرنیا توزیع می شوند، اما در واقع در چین ساخته شده اند.

باربری بندرگاه در یک نقطه به این سوال پرداخته است. اگر چه این صفحه مدتی پس از می ۲۰۲۲ از وب سایت خود حذف شد، اینترنت، همانطور که همه ما می دانیم، برای همیشه وجود دارد. بیانیه این شرکت تاکید می کند که “همه ابزارهای ما با مشارکت همان کارخانه هایی طراحی و ساخته شده اند که بسیاری از ما برترین رقبای پیشرو استفاده کنید.”

چی باربری بندر ممکن است اظهارات موجود در بیانیه درست باشد، اما هنوز منطقی است که این اطلاعاتی است که برخی از مصرف کنندگان ممکن است بخواهند بدانند. همین صفحه همچنین روشن می‌کند که همه ابزارها دارای ۹۰ روز ضمانت «بدون سؤال پرسیده‌شده» هستند و به بیانیه‌ای متفاوت در مورد یکپارچگی شرکتی و رفتار اخلاقی شرکت پیوند دارند. آن صفحه که هنوز وجود داردافشای قانون شفافیت مورد نیاز همه شرکت هایی است که در کالیفرنیا فعالیت می کنند.


منبع: https://www.slashgear.com/1494714/who-owns-chicago-electric-tools-where-are-they-made/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *