چه کسی ابزار حمل و نقل بندرگاه را در اختیار دارد و چگونه شرکت شروع به کار کرد؟

چه کسی ابزار حمل و نقل بندرگاه را در اختیار دارد و چگونه شرکت شروع به کار کرد؟

شایان ذکر است که این شرکت در ابتدا نام کمی متفاوت داشت. زمانی که Harbor Freight Tools در سال ۱۹۷۷ تاسیس شد، در واقع شرکت Harbor Freight Salvage نام داشت. اگرچه نام در نهایت تغییر کرد، طبق تاریخچه رسمی شرکت، هدف حمل و نقل بندر همیشه یکسان بود، با اریک اسمیت در همان ابتدا که می‌توانست ابزارها را مستقیماً از کارخانه‌ها تهیه کند و پس‌انداز را به مشتریانش منتقل کند.

اسمیت‌ها با بازکردن صدها فروشگاه خرده‌فروشی، هزینه‌ای را از دروازه خارج نکردند. کاملاً برعکس این موضوع صادق است، اریک و پدرش آلن در ابتدا از هالیوود شمالی، کالیفرنیا، Harbor Freight Salvage را به عنوان یک تجارت ابزار سفارش پستی اداره می کردند. در سال ۱۹۸۰، شرکت به اندازه‌ای رشد کرد که اسمیتز بتواند یک مکان فیزیکی باز کند، با اولین ویترین فروشگاه Harbour Freight Salvage در لکسینگتون، کنتاکی.

این شرکت در سال ۱۹۸۵ به Harbour Freight Tools تغییر نام داد و به رشد تصاعدی ادامه داد. در سال ۱۹۹۹، اریک نیمی از شرکت پدرش را خرید و تنها مالک و مدیر عامل شرکت هاربر فریت تولز شد. تحت هدایت اریک، هاربر فریت به رشد خود ادامه داده است و اکنون بیش از ۲۵۰۰۰ شریک و ۱۴۰۰ فروشگاه خرده فروشی دارد. هر کدام با مجموعه وسیعی از ابزار و گزینه های ذخیره سازی ابزار.


منبع: https://www.slashgear.com/1480137/history-of-harbor-freight/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *