چه کسی باید در عروسی پلاس یک بگیرد؟ پاسخ مشکل است.

چه زمانی پلاس وان اصابت جریان خدمات در ماه اکتبر فیلم به صورت طنز نشان داد که چرا بسیاری از زوج ها در مورد دعوتنامه عروسی خود سختگیر هستند. بر حسب تقاضا رام کام با بازی اشانتی و سدریک سرگرم کننده درباره یک سورپرایز غیرقابل تحمل به علاوه یکی است که با بهترین دوست عروس ظاهر می شود – حتی اگر او مشخص کرد که او می تواند “هر کسی” را به جز دوست دختر سابقش ماری بیاورد. ماری تقریباً همه قوانین رفتاری مهمانان عروسی را از لباس‌های بلند گرفته تا سخنرانی‌های ناخواسته را زیر پا می‌گذارد.

به علاوه یک دعوتنامه موضوع نمرات است Reddit پست ها، ویروسی TikTok ویدئوها و حتی یک تبلیغات کوتاه مدت Tinder ویژگی. هرکسی که بعلاوه یک می‌خواهد، می‌خواهد بداند که چگونه می‌تواند آنطور که می‌خواهد به دست آورد مشاوره در مورد نحوه امتیاز دادن به بلیط های فروش رفته تیلور سویفت. همانطور که انتظار می رود، Reddit پاسخ روشنی ندارد اما هر نظر دهنده ای در مورد آن نظر دارد احمق کیه.

اکنون فصل نامزدی است و به زودی فصل عروسی خواهد بود، که به معنای دور دیگری از خواهران همسریابی خارج از تماس، دوستان صمیمی سابق به زودی و پسرعموهای ناراضی هستند که به علاوه یک دریافت نکرده اند. عروسی . اگر این به نظر شما می رسد – و نمی خواهید ازدواج های آینده را اذیت کنید – ما با کارشناسان صحبت کرده ایم تا به ته این موضوع بحث داغ برسیم. چه کسی قرار است برای عروسی یک پلاس یک بگیرد؟

بیایید با این شروع کنیم: هرگز فرض نکنید که مثبت یک دارید. فقط به این دلیل که به دوست عزیزتان یک پلاس یک به عروسی خود دادید به این معنی نیست که برای او یک امتیاز گرفته اید. اگر به شما یک به علاوه یک داده شود، روی یک تکه کاغذ پنبه ای بسیار گران قیمت از طریق پست یا در پورتال RSVP آنلاین این را نشان می دهد. اگر هر دو با هم زندگی می کنید و فقط یک نام در دعوت نامه وجود دارد، من برای نامزد شما یک خبر ناگوار دارم.

بیایید با این شروع کنیم: هرگز فرض نکنید که مثبت یک دارید.

از نظر فنی، اگر کسی «با کتاب» پیش می رود – و کتاب بودن آداب امیلی پست – دعوتنامه های اجباری بعلاوه یک باید به همسر، نامزد و شریک زندگی مهمان تعمیم داده شود. آنا و لیزی پست می نویسند: «حتی اگر هرگز افراد مورد علاقه شما را ندیده اید یا آنها افراد مورد علاقه شما نیستند، مهمان شما بخشی از یک بسته بسته است.

اما برنامه ریز عروسی لورن شفر گودنر اصرار دارد که دیگر واقعاً “قانون سخت و سریع” وجود ندارد. این به ازدواج دو نفر برمی گردد». او در طول مصاحبه ما بارها تاکید کرد: این در اختیار مهمانان نیست.

بیشتر می خواهید داستان های رابطه جنسی و دوستیابی در صندوق ورودی شما؟ برای هفته نامه جدید Mashable ثبت نام کنید خبرنامه بعد از تاریکی.

از پست های بی شمار در انجمن های آنلاین، می دانیم که احساسات قوی وجود دارد. به علاوه یک سیاست می تواند بی ادب باشد. آنها می توانند احساسات را جریحه دار کنند. آنها می توانند ناعادلانه باشند اما همانطور که اجداد ایتالیایی نیویورکی من می گفتند: همینه که هست. بنابراین مهم نیست که من و کوچکترین خواهرم مدت زمان مشابهی با شرکای خود قرار ملاقات داشته باشیم. اگر دوست پسرش برای عروسی خواهرمان دعوت شود و دوست دخترم دعوت نشود، زندگی سخت است. کلاه ایمنی بگیر.

این به مهمانان نیست.»

مجری حرفه ای عروسی امید میرلیس به یک هشدار اشاره می کند اگر شما شخصی هستید که صورتحساب را پرداخت می‌کند یا مقدار قابل توجهی از بودجه را تخصیص می‌دهد، می‌توانید اعلام کنید: “من به یک میز نیاز دارم. می‌خواهم دعوت کنم. [some] از دوستانم.” بسته به اندازه محل برگزاری، این دیوانه نیست حداقل مطالبه کنیم مقداری در حالی که جوانان به سمت لیل جون بالا و پایین می پرند.

چرا پلاس یک نگرفتم؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک فرد می خواهد یک پلاس یک بیاورد. اگر شریک هستید، مطمئناً می خواهید عروسی را با کسی که دوستش دارید تجربه کنید – حتی اگر فقط به ساق پا او ضربه بزنید تا به آنها یادآوری کنید که دوست دارید خودتان یکی از این مهمانی ها را در یکی دو سال آینده برگزار کنید. اگر افراد زیادی را در مراسم عروسی نمی‌شناسید – شاید شما یک هم اتاقی دانشگاهی هستید که در حلقه اجتماعی امروزی مورد توجه قرار نمی‌گیرد – می‌تواند برای جلوگیری از مکالمه‌های ناخواسته درباره فوتبال فانتزی با شما خوب باشد. پیش نویس استراتژی شاید بخواهید یک شریک تجاری بیاورید تا با پدر ثروتمند برادر شوهر آینده تان جادویی را رقم بزند.

و بیایید صادق باشیم: برخی از ما فقط می خواهیم احساس کنیم که به اندازه کافی مهم هستیم تا امتیاز مثبت را دریافت کنیم.

پادکستر اشلی کافی توصیه می کند قبل از اینکه نامزدها را با احساسات آسیب دیده خود ناراحت کنید کمی فروتنی داشته باشید. “به طور واقع بینانه، فکر می کنید کجا قرار است بنشینید: نزدیکتر به جلو یا نزدیکتر به عقب؟” بله، همه ما آنقدر مهم بودیم که به عروسی دعوت شویم. اما بعضی از ما هستند مهمتر از دیگران مطمئنی این تو هستی؟ او می‌گوید که اعضای نزدیک خانواده و جشن عروسی به اندازه‌ای نزدیک هستند که «بدون احساس جسارت» در مورد یک بعلاوه بپرسند (اما نه درخواست کنند).

همچنین، به خاطر داشته باشید که چه چیزی در عروسی رخ می دهد – و چقدر می تواند گران باشد – اگر تصمیم بگیرید که این موضوع را حل کنید. یکی از خواهران متاهلم به من گفت: “ما کسی را دعوت نکردیم که برایش یک وعده غذایی ۲۰۰ دلاری نخریم” – زیرا ممکن است هزینه آن همین باشد. اکثر تخمین های آنلاین قیمت مراسم عروسی را در ۷۰ دلار به ۲۰۰ دلار برای هر نفر. اندازه محل برگزاری هم دلیل دیگری است. فقط صندلی های زیادی وجود دارد! شاید این زوج در مکانی کوچکتر به تاریخ مورد نظر خود رسیده اند و مجبور شده اند تصمیمات سختی بگیرند. اگر آنها هرگز شخص خاص شما را ندیده اند، این می تواند اولین برش های انجام شده باشد.

ما از کسی دعوت نکردیم که برایش غذای ۲۰۰ دلاری نخریم.»

کافی، که یکی از مجریان این برنامه است Hue I Do پادکست عروسی، نشان می دهد که “به احتمال زیاد دلیلی” وجود دارد که شما دعوت شده اید اما نمی توانید شخص دیگری را بیاورید. فقط فرض کنید این به دلیل بودجه یا اندازه محل برگزاری است و دوست دختر شما یک مصدوم کوچک شده است. اگر دلیل شخصی تر از آن است، به من اعتماد کنید، نمی خواهید بدانید. از فشردن سوال هیچ فایده ای حاصل نمی شود. یا متوجه می‌شوید که دوست پسرتان در دی‌ام‌های او برای عروس خزنده بوده است یا متوجه می‌شوید که داماد شما را دوست صمیمی می‌داند اما نه که نزدیک یک دوست به جای ناراحت شدن از اینکه نمی توانید یک عزیز یا پتوی امنیت انسانی را به همراه داشته باشید، از اینکه جزو چند ده نفری بودید که برای جشن گرفتن معافیت مالیاتی کاهش عشق زوج دعوت شده اید، قدردان باشید.

اگر یکی از اعضای خانواده باشم، می‌توانم یک پلاس یک درخواست کنم؟

با این حال، شما ممکن است واقعا، واقعا می خواهم کسی را بیاورم میرلیس اطمینان می دهد: “اگر فکر می کنید که لایق یک به علاوه یک هستید، باید بپرسید.” اما، با احتیاط برخورد کنید. میرلیس که خدماتش شامل مشاوره قبل از ازدواج و یوگای روز عروسی است، زبانی مانند “من علاقه مندم کسی را بیاورم. آیا جا هست؟” را پیشنهاد می کند. بزرگ بدون اینکه آن را به همان اندازه بزرگ کند. “مطمئناً خوب است که بپرسید با دانستن اینکه ممکن است پاسخ منفی باشد.” و هی، شاید شخص دیگری به نشانه اعتراض پاسخ منفی داده باشد و اکنون یک بشقاب برای شما و همسرتان در دسترس است.

میرلیس می گوید: «اگر یکی از اعضای نزدیک خانواده باشید، قدرت بیشتری خواهید داشت. و به هر حال، این به معنای خواهر و برادر، والدین و فرزندان بزرگسال است. Reddit است پر شده است با شکایت پسرعموها چون نمی توانند دوست پسر ناشناس را از استوری های اینستاگرامش به عروسی بیاورند. نقش خود را بشناسید.

شفر گودنر در مورد نارضایتی های بعلاوه یک کمتر می بخشد. وقتی از مهمانان پرسیده شد که اگر فکر می‌کنند باید یک پلاس یک بگیرند، چه کاری باید انجام دهند، پاسخ او این بود: “آن را برای خودش نگه دارد.”

برنامه ریزان عروسی متفکر مانند شفر گودنر، که به مدت هشت سال بر درگیری های لیست مهمانان نظارت داشته است، ترجیح می دهند زوج های خود را تا حد امکان آرام نگه دارند، زیرا برنامه ریزی عروسی به اندازه کافی استرس زا است. اگر یکی از اعضای فامیل هستید، ابتدا با والدین یا خواهر یا برادر یا فردی که در فرآیند برنامه ریزی دخیل است صحبت کنید. آنها ممکن است بتوانند تشخیص دهند که آیا این زوج می توانند تنظیم دیگری را در طرح بزرگ انجام دهند یا خیر. حتی ممکن است دلیل خاصی برای غفلت پیدا کنید. ناامیدی خود را به معنای واقعی کلمه از طریق هر کس دیگری غیر از عروس و دامادها منتقل کنید – بدون اینکه شایعه سازی کنید.

او می‌افزاید: “آنها احتمالاً از قبل به دلیل اینکه به شما امتیاز مثبت نداده‌اند، احساس بدی می‌کنند.”

“آنها احتمالاً از قبل برای اینکه به شما امتیاز مثبت نداده اند احساس بدی می کنند.”

آیا اعضای مجلس عروس به علاوه یک خودکار می گیرند؟

در مورد استحقاق مهمانی عروس، غریزه شما ممکن است این باشد که شما «لایق» این است که طرف مقابلتان را بیاورید، حتی اگر آنها هرگز منطقه زمانی مشترکی با این زوج نداشته باشند. اما به یاد داشته باشید که چه چیزی باعث می شود ساقدوش یا داماد باشید. “شما آنقدر در طول روز مشغول و مشغول هستید که پلاس یک خود را کمتر از هر کس دیگری می بینید.” و این برای شخص شما که حتی ممکن است در طول شام با شما سر یک میز نباشد، جالب نیست.

در نهایت، این به زوجی بستگی دارد که می خواهند آن روز خاص را با آنها جشن بگیرند. این چیزی است که من با آنها صحبت کردم. قرار نیست شرکت در عروسی به منزله مقام و منیت باشد. این در مورد جشن است. پس جشن بگیرید!

هیچ یک از خواهرانم من را به عروسی هایشان اضافه نکردند (یکی به این دلیل که در آن زمان هنوز دوست دخترم را ندیده بود و دیگری به این دلیل که من در آن زمان مجرد بودم). بنابراین، به‌عنوان برادر عروس‌ها، می‌توانم از آنها دفاع کنم – احتمالاً پس از اجرای آن توسط مادر یا برنامه‌ریز عروسی. اما تصمیم با آنهاست. که به عنوان برادر. اگر پسر عموی من پارکر برای عروسی سال آینده به من یک پلاس یک ندهد، من فقط باید کوکاکولا و لبخند بزن.

کافی می‌گوید: «امیدوارم که بتوانید راهی برای گذراندن اوقات خوش بیابید – اگر بخواهید بیایید.

اگر پس از خواندن همه اینها همچنان تمرکز خود را حفظ کنید، نکته بسیار خوبی را به همراه دارد. از سوی دیگر، این به عهده مهمان است که تصمیم بگیرد که آیا می خواهد بیاید یا خیر [to the wedding solo]شفر گودنر یادآوری می‌کند: «اگر واقعاً برای کسی ناراحت‌کننده است که نمی‌تواند پلاس یک بیاورد، نیازی به حضور ندارد. این تمام چیزی است که در آنجا خواهم گفت.”

موضوعات
سکس و روابط


منبع: https://mashable.com/article/plus-one-invite-wedding

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *