چگونه امتیاز اسنپ چت خود را افزایش دهیم (۳ روش مختلف)

چگونه امتیاز اسنپ چت خود را افزایش دهیم (۳ روش مختلف)

اگرچه توضیحات اسنپ چت در مورد Snapscores تا حد امکان مبهم باقی می ماند، ساده ترین راه برای افزایش امتیاز، استفاده ساده از برنامه است. از زمان انتشار، ارسال و دریافت تصاویر و ویدیوها در اسنپ چت روش امتحان شده و واقعی برای افزایش امتیاز بوده است و هر چه با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید، امتیاز شما بالاتر خواهد بود. از آنجایی که کاربران فداکار قبلاً به دنبال هر راهی برای “تقلب” سیستم بودند، اسنپ چت تغییراتی را اعمال کرد، از جمله اینکه برای هر کسی که اسنپ ارسال می کنید باید آن را باز کند تا امتیاز شما افزایش یابد.

همچنین دیگر نمی توانید همان اسنپ را برای چندین نفر ارسال کنید و انتظار داشته باشید که امتیاز اسنپ چت شما برای هر کاربری که آن را دریافت می کند افزایش یابد. اگر می خواهید این امتیاز خیالی تا حد امکان بالا باشد، باید تصاویر و ویدیوهای منحصر به فرد را برای دوستان و کاربران مختلف ارسال کنید.

دریافت و باز کردن Snaps نیز امتیاز شما را افزایش می دهد، بنابراین می خواهید تا حد امکان از برنامه استفاده کنید. اگر هنوز تعداد زیادی از دوستانتان در برنامه فعال نیستند، انجمن‌های آنلاین زیادی برای پیوستن وجود دارد که به منظور ارسال اسنپ‌های روزانه برای افزایش امتیازات خود طراحی شده‌اند. اگر آن مسیر را انتخاب می کنید، فقط مراقب باشید. ناشناس بودن اینترنت افراد را وادار به انجام انواع کارهای عجیب و غریب می کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1495798/how-to-increase-snapchat-score-different-ways/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *