چگونه با استفاده از ChatGPT Builder چت بات سفارشی خود را بدون هیچ کدی بسازید

چگونه با استفاده از ChatGPT Builder چت بات سفارشی خود را بدون هیچ کدی بسازید

کل فرآیند ساخت «دستیار ایمیل» GPT از ابتدا شامل گفتگوی رفت و برگشت با سازنده GPT است. شما با انتخاب نام، ایجاد یک لوگو با استفاده از موتور داخلی Dall-E، و سپس گفتن اینکه ربات چت دقیقاً قرار است چه کاری انجام دهد، شروع می کنید.

در این مورد، من به طور خلاصه توضیح دادم که دستیار ایمیل GPT ایمیل‌های من را می‌خواند، و سپس از من می‌پرسد که آیا طرح ارائه شده در آن را می‌پذیرم یا خیر. سپس GPT از من می‌خواهد که بین «بله» یا «خیر» یکی را انتخاب کنم و بر اساس پاسخ من، پاسخی از طرف من ایجاد می‌کند. اما قبل از اینکه پاسخی ارائه کند، دستیار ایمیل GPT محتویات ایمیل را می خواند، اطلاعات ارزشمندی را از آن می گیرد و همچنین جزئیاتی را درباره من اضافه می کند.

می توانید برگردید به تنظیم دقیق GPT در هر زمان با استفاده از تابع “ویرایش” در کیت GPT Builder. در این مورد، از او خواستم که لحن پاسخ‌های ایمیل را تغییر دهد و همچنین چند خط در انتها در مورد محدوده پوشش کارفرما و اطلاعات مرتبط‌تر اضافه کند.

پس از ایجاد GPT، دکمه “ذخیره” را فشار دهید. اکنون، تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوای یک ایمیل را کپی کنید، Email Assistant GPT را در وب یا برنامه تلفن همراه ChatGPT را باز کنید و آن را در آنجا بچسبانید. چت بات پاسخ “بله” یا “خیر” را می خواهد و بر این اساس یک پاسخ مفصل برای شما می نویسد.


منبع: https://www.slashgear.com/1493912/how-to-build-custom-chatbot-chatgpt-builder/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *