یک برنامه اینترنتی مرموز سامسونگ از فروشگاه مایکروسافت حذف شد – بدون هیچ سرنخی مبنی بر اینکه چرا از ابتدا آنجا بود.

یک برنامه اینترنتی مرموز سامسونگ از فروشگاه مایکروسافت حذف شد – بدون هیچ سرنخی مبنی بر اینکه چرا از ابتدا آنجا بود.

اینترنت سامسونگ یک مرورگر مبتنی بر کرومیوم است، شبیه به حاشیه، غیرمتمرکز و گوگل کرومو اخیراً به دلیل یک لیست غیرمعمول در فروشگاه مایکروسافت برای نسخه ویندوز مرورگر اندروید در معرض دید عموم قرار گرفته است.

با این حال، MSPoweruser گزارش می دهد که از امروز ۱۵ ژانویه ۲۰۲۴ این برنامه دیگر در فروشگاه مایکروسافت فهرست نشده یا قابل دسترسی نیست. سامسونگ و مایکروسافت هنوز هیچ بیانیه رسمی در مورد وضعیت عجیب و غریب منتشر نکرده اند.

در حالی که دیدن اینترنت سامسونگ در فروشگاه مایکروسافت بسیار عجیب است، چند توضیح احتمالی در مورد آنچه ممکن است رخ داده باشد وجود دارد. از آنجایی که قبل از در دسترس قرار گرفتن این برنامه در فروشگاه هیچ اطلاعیه ای وجود نداشت، ظاهر آن در نوامبر ۲۰۲۳ می توانست یک انتشار ناخواسته باشد. MSPoweruser پیشنهاد می‌کند که از آنجایی که برنامه فقط به زبان کره‌ای ترجمه نشده در دسترس بود، می‌توانست قبل از آماده شدن آن منتشر شود.

چه خبر است؟

همچنین ممکن است این بخشی از یک نسخه منطقه ای خاص تر باشد – از این رو تنها گزینه کره ای است – که ممکن است به خارج از منطقه مشخص شده راه یافته باشد.

دلیل دقیق ناپدید شدن این برنامه هنوز مشخص نیست، اگرچه این احتمال وجود دارد که ما به طور تصادفی منتشر شده باشد. مطابق با ساموبیلکسانی که قبل از حذف برنامه مدتی با آن کار می کردند، تعدادی از ویژگی های کلیدی را که انتظار می رفت در یک مرورگر معمولی پیدا کنید را از دست داده بود و در بیشتر مواقعی که از آن استفاده می شد به طور قابل توجهی تاخیر داشت.

اگر این برنامه مرموز به زودی به فروشگاه مایکروسافت بازگردد یا سامسونگ چیزی برای گفتن داشته باشد، شما را در جریان خواهیم گذاشت. یک نسخه ویندوز ۱۱ که به زبان‌های دیگر ارائه می‌شود و ویژگی‌های آن را از دست نمی‌دهد، می‌تواند یک انتخاب محبوب برای کاربرانی باشد که قبلاً گوشی‌های هوشمند سامسونگ دارند و می‌خواهند به استفاده از همان مرورگر در لپ‌تاپ یا رایانه شخصی خود ادامه دهند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/computing/internet/a-mysterious-samsung-internet-app-is-taken-off-the-microsoft-store-with-no-clues-as-to-why-it-was-there-in-the-first-place

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *