چگونه با استفاده از Microsoft Copilot آهنگ های موسیقی خود را بسازید

چگونه با استفاده از Microsoft Copilot آهنگ های موسیقی خود را بسازید

دستورالعمل‌های تولید آهنگ خود با استفاده از ویژگی جدید بسیار ساده و سرراست است، زیرا Copilot تقریباً تمام کار را انجام خواهد داد. ابتدا باید Suno را به عنوان یک افزونه نصب کنید، اما قبل از اینکه هوش مصنوعی بتواند متن شما را به موسیقی تبدیل کند. در اینجا کاری که باید انجام دهید تا با استفاده از Microsoft Copilot آهنگ های موسیقی خود را ایجاد کنید:

  1. وارد حساب مایکروسافت خود شوید.
  2. با رفتن به یک مکالمه با Copilot (چت سابق بینگ) باز کنید copilot.microsoft.com
  3. افزونه Suno را روشن کنید یا روی لوگوی Suno کلیک کنید که روی آن نوشته شده است: “موزیک با سونو بسازید”. معمولاً می توانید منوی افزونه را در سمت راست بالا پیدا کنید.
  4. هنگامی که Suno فعال شد، می‌توانید از Copilot بخواهید با استفاده از متن مکالمه آهنگی بسازد، همانطور که برای اطلاعات یا کارهای دیگر از آن درخواست می‌کنید. به عنوان مثال، می توانید چیزی مانند: “یک آهنگ رپ در مورد مسواک زدن بنویسید.”
  5. آهنگ شما به زودی تولید خواهد شد. از آنجا، مایکروسافت به شما پیشنهاد می‌کند که «لحن جدیدتان را به هم بزنید» یا آن را با دیگران از جمله در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

آهنگ ها می توانند خیلی سریع تولید شوند، اگرچه ممکن است چند دقیقه طول بکشد. هر آهنگ تولید شده معمولاً ۲۰ تا ۴۰ ثانیه طول خواهد داشت، بنابراین انتظار هیچ تصنیف طولانی را نداشته باشید. همراه با توانایی شنیدن آهنگ، کاور آرت ساده تولید شده توسط هوش مصنوعی و همچنین اشعار در متن را نیز دریافت خواهید کرد – که حتی به شعر و کر تقسیم می شوند. به این ترتیب، شما حتی می توانید همراه با خلق مشترک خود آواز بخوانید.


منبع: https://www.slashgear.com/1475147/how-to-create-musical-songs-with-microsoft-copilot/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *