چگونه بررسی کنیم که چقدر در اینستاگرام وقت می گذرانید

چگونه بررسی کنیم که چقدر در اینستاگرام وقت می گذرانید

پنل “Time Spent” اینستاگرام یک سیستم مدیریت زمان صفحه نمایش نسبتاً قوی است. شما می توانید از آن نه تنها برای دیدن ساعات اینستاگرام خود بلکه برای دیدن آن استفاده کنید یادآوری های استراحت بدهیدیادآوری‌های زمان‌بندی و حتی پیامک‌هایی با پاسخ خودکار که در حال حاضر از برنامه دور هستید. مرکز راهنمایی اینستاگرام بیان می‌کند که ویژگی «زمان صرف شده» زمان باز کردن برنامه را در اینستاگرام ردیابی می‌کند و زمانی که آن را ببندید یا به برنامه دیگری بروید، متوقف می‌شود. به هر حال، در اینجا نحوه دسترسی به آن آمده است:

  1. اینستاگرام را باز کنید و روی نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  2. روی سه خط افقی (گزینه ها) در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایه ضربه بزنید تا منو باز شود.
  3. فعالیت خود را از منو انتخاب کنید.
  4. به قسمت «نحوه استفاده از اینستاگرام» بروید و زمان صرف شده را انتخاب کنید.

اولین عدد بالا میانگین روزانه شما در هفت روز گذشته است که به صورت جسورانه با رنگ های اختصاصی اینستاگرام نوشته شده است. درست زیر میانگین ساعات، نموداری است که شامل زمانی است که هر روز گذشته در اینستاگرام سپری کرده اید. می توانید شمع های موجود در نمودار را فشار داده و نگه دارید تا ببینید هر روز چه مدت در اینستاگرام سپری کرده اید.

در زیر نمودار بخش “مدیریت زمان خود” وجود دارد. در اینجا می‌توانید یک یادآوری استراحت برای بازه‌های ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ دقیقه‌ای تنظیم کنید، یک حالت بی‌صدا و بدون اعلان و پاسخ خودکار را فعال کنید و یک محدودیت روزانه برای استفاده اینستاگرام خود تعیین کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1492780/heck-time-spent-on-instagram-app/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *