آپدیت رایگان Total War: Pharaoh هفته آینده می رسد

Creative Assembly به‌روزرسانی رایگان بازی استراتژی Total War: Pharaoh را از هفته آینده در دسترس قرار داده است.

عنوان شده است جزر و مد بالا، این به روز رسانی دو جناح جدید از فرهنگ مردم دریا به نام های شردن و پلست را اضافه می کند که بیش از حد مایل به پیشبرد فروپاشی عصر برنز هستند. در کنار جناح ها ۳۷ واحد جدید برای استفاده در نبرد وجود دارد.

گروه‌های مردم دریا به مکانیک‌های جدیدی از جمله غنایم جنگی دسترسی دارند، که در آن می‌توانید شهرک‌ها را برای جمع‌آوری منابع از بین ببرید، و از بحران و فروپاشی کشورهای جهان که سایر جناح‌ها را در معرض ضرر قرار می‌دهند، سود خواهند برد.


تریلر اعلامی Total War: Pharaoh – High Tide

High Tide از ۲۵ ژانویه برای همه مالکان فعلی و آینده رایگان خواهد بود. High Tide که در ابتدا به عنوان DLC پولی در نظر گرفته شده بود، به دنبال استقبال منفی بازیکنان Total War: Pharaoh به یک به روز رسانی رایگان تغییر یافت. ماه گذشته، Creative Assembly بابت آن عذرخواهی کرد “گام های اشتباه” با سری Total Warو بازپرداخت جزئی به مشتریان ارائه داد.

تام سنیور سه ستاره از پنج ستاره را به بازی اهدا کرد نقد و بررسی بازی Eurogamer’s Total War: Pharaohآن را به عنوان یک “بازی استراتژی عالی قابل اعتماد” با “جنگ کسل کننده” توصیف می کند.

دنبال دراماتیک سگا لغو بازی “چالش برانگیز” تیرانداز چند نفره Hyenasمالک گفته است که Creative Assembly را بر روی بازی‌های استراتژیک بلادرنگ متمرکز می‌کند، که این استودیو به آن مشهور است.


منبع: https://www.eurogamer.net/total-war-pharaoh-free-update-arrives-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *