چگونه حساب رینگ خود را لغو کنیم

Ring یک شرکت برجسته در زمینه امنیت خانه های هوشمند است. این شرکت سیستم های امنیتی، زنگ های ویدئویی، دوربین های امنیتی و غیره را ارائه می دهد به حفظ امنیت خانه خود کمک کنید با این حال، اگر می‌خواهید فضای ذخیره‌سازی و ویژگی‌های امنیتی بیشتری، به‌ویژه گزینه‌های مبتنی بر ابر را داشته باشید، بیشتر این محصولات به اشتراک اضافی نیاز دارند. تنظیم آن به اندازه کافی آسان است، اما چگونه می‌توانید اشتراک را لغو کنید وقتی دیگر آن را نمی‌خواهید؟

دشواری

آسان




مدت زمان

۵ دقیقه

آنچه شما نیاز دارید

  • مرورگر اینترنت

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید آن را لغو کنید محافظت از حلقه طرح اشتراک این دلایل عبارتند از حرکت، حلقه ریزشیا فقط در حال تغییر سیستم های امنیتی خانه هوشمند. در هر صورت، برای لغو کامل آن باید یک فرآیند چند مرحله ای را طی کنید. بسته به نحوه ثبت نام در این سرویس، می توانید طرح خود را از وب سایت رینگ یا آمازون لغو کنید. ما هر دو راه را مرور خواهیم کرد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

چگونه حساب رینگ خود را لغو کنیم

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

لغو اشتراک از Ring.com

مرحله ۱: وارد حساب کاربری خود در Ring.com شوید.

گام ۲: انتخاب کنید حفاظت از طرح در منوی بالا

مرحله ۳: طرحی را که می خواهید لغو کنید انتخاب کنید.

مرحله ۴: در پایین صفحه، را انتخاب کنید لغو طرحسپس دلیلی برای لغو

مرحله ۵: در نهایت، زمان لغو طرح خود را انتخاب کنید (اکنون یا در پایان چرخه صورتحساب خود).

مرحله ۶: لغو را تایید کنید.

لغو سرویس حلقه از Amazon.com

مرحله ۱: وارد حساب آمازون خود شوید.

گام ۲: انتخاب کنید عضویت ها و اشتراک های شما. این را می توان در منوی کشویی واقع در بالای صفحه وب یافت.

مرحله ۳: انتخاب کنید لغو عضویت در کنار طرح Ring Protect که می‌خواهید لغو کنید.

مرحله ۴: لغو را تایید کنید.

سوالات متداول

چگونه اشتراک حلقه خود را لغو کنم؟

می توانید اشتراک Ring Protect خود را در وب سایت Ring یا Amazon لغو کنید. متأسفانه، نمی‌توانید برنامه‌ها را در برنامه حلقه لغو کنید.

آیا اگر اشتراک حلقه خود را لغو کنم، بازپرداخت می‌کنم؟

دو مدت برنامه وجود دارد که می توانید با اشتراک Ring Protect خود انتخاب کنید، یک ماهانه و یک سالانه. برای طرح‌های سالانه، اگر در طول یک ماه لغو کنید، ماه‌های باقی‌مانده به عنوان بازپرداخت به شما اعتبار داده می‌شود. بنابراین، برای مثال، اگر چهار ماه از برنامه سالانه خود را استفاده کرده باشید، برای هشت ماه باقیمانده که استفاده نکرده اید، بازپرداخت دریافت خواهید کرد. برای برنامه‌های ماهانه، بازپرداخت متناسبی برای روزهای استفاده نشده دریافت خواهید کرد. بنابراین، اگر از حلقه خود به مدت ۱۴ روز استفاده کنید، ۱۶ روز باقی مانده به شما اعتبار داده می شود.

بازپرداخت در همان کارت اعتباری که برای ثبت نام برای اشتراک خود استفاده کرده اید ظاهر می شود. اگر همان کارت را ندارید، باید با بانک خود تماس بگیرید و بازپرداخت را تنظیم کنید.

مهم است که بدانید هر زمان که اشتراک خود را لغو کنید، همه ویدیوهای ضبط شده شما حذف خواهند شد. بنابراین قبل از لغو سرویس، حتما آنها را در دستگاه خود یا منبع پشتیبان دیگری دانلود کنید. پس از تکمیل این مراحل، می‌توانید دستگاه‌های Ring خود را پرتاب کنید، آن‌ها را به شخص دیگری بفروشید یا به سادگی آن‌ها را تحویل دهید و مالک جدید می‌تواند اشتراک جدیدی تنظیم کند.

توصیه های سردبیران







مرحله ۱: وارد حساب کاربری خود در Ring.com شوید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/home/how-to-cancel-ring-account/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *