چگونه حساب های کاربری مزاحم را در TikTok مسدود کنیم

چگونه حساب های کاربری مزاحم را در TikTok مسدود کنیم

اکثر افرادی که از TikTok استفاده می کنند این کار را از طریق برنامه تلفن همراه، خواه آیفون یا اندروید، انجام می دهند. از این گذشته، این یک پلتفرم متخصص در ویدیوهای عمودی است و زمانی که صفحه نمایشی که آن را روی آن می‌بینید عمودی باشد، تجربه بهتر و بصری‌تری خواهد بود. به طور کلی، TikTok یک برنامه نسبتاً ساده برای استفاده است و فرآیند مسدود کردن کاربر دیگر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

برای مسدود کردن شخصی فقط چهار ضربه سریع انگشت شما روی تلفن شما نیاز دارد. ابتدا باید روی نام کاربر ضربه بزنید تا به پروفایل او بروید. من می دانم که هیچ کس نمی خواهد مشخصات کامل کسی را که قصد دارد دیگر هرگز نبیند، ببیند، اما این هزینه کمی است که باید بپردازید. دوم، در گوشه سمت راست بالای صفحه، فلشی را می بینید که به سمت راست اشاره می کند. شما روی آن ضربه بزنید.

این فلش نه تنها به عنوان یک دکمه اشتراک‌گذاری عمل می‌کند، جایی که می‌توانید نمایه را برای کاربر دیگری ارسال کنید یا پیوند را از طریق برنامه دیگری ارسال کنید، بلکه در ردیف آخر گزینه‌ها، این دکمه فلش یکی را نشان می‌دهد که می‌گوید «Block». مرحله سوم، همانطور که انتظار دارید، ضربه زدن روی این دکمه است. با این کار پنجره‌ای باز می‌شود که در آن TikTok از شما می‌خواهد تأیید کنید که می‌خواهید این کاربر را مسدود کنید یا آن را رد کنید، و این تأیید مرحله چهارم و نهایی برای پاک کردن فید شما از این کاربر است.

اگر شما یکی از درصد کمی از افرادی هستید که از TikTok در یک مرورگر وب استفاده می کنند، روند تقریباً یکسان است. با این حال، به جای کلیک بر روی فلش در گوشه سمت راست، روی سه نقطه کنار آن فلش کلیک کنید، زیرا اشتراک گذاری و تنظیمات حساب از هم جدا شده اند.


منبع: https://www.slashgear.com/1456538/how-to-block-tiktok-user-accounts-app/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *