چگونه داده های خود را از پاکسازی حساب های غیرفعال گوگل ذخیره کنیم

چگونه داده های خود را از پاکسازی حساب های غیرفعال گوگل ذخیره کنیم
جو مارینگ / روندهای دیجیتال

Google در شرف حذف حساب‌های غیرفعال Google است که می‌تواند به این معنی باشد که عکس‌ها، اسناد و سایر داده‌هایی را که واقعاً می‌خواهید حفظ کنید، از دست می‌دهید.

خبر خوب این است که راهی وجود دارد که بتوانید با خیال راحت همه چیز را حفظ کنید، اما برای اطمینان باید این هفته اقدام کنید.

ابتدا، اجازه دهید یک قدم به عقب برگردیم تا به خود یادآوری کنیم که دقیقاً چه اتفاقی در اینجا می افتد.

از لپ تاپ و تبلت گرفته تا قهوه ساز و تصفیه کننده هوا و لوازم ضروری خانه هوشمند مانند Amazon Echo صرفه جویی کنید.

اوایل امسال، گوگل اعلام کرد که از ۱ دسامبر ۲۰۲۳، شروع به حذف حساب ها می کرد که دو سال است وارد نشده اند.

این اقدام بخشی از اقدامات گسترده تر برای تقویت امنیت آنلاین است. گوگل گفته است که حسابی که برای مدت طولانی استفاده نشده است، به احتمال زیاد در معرض خطر قرار می‌گیرد و به هکرها امکان دسترسی به داده‌های شخصی شما را می‌دهد و همچنین به آنها امکان می‌دهد هویت شما را به سرقت ببرند و شما را در کلاهبرداری هدف قرار دهند. این خط‌مشی فقط برای حساب‌های شخصی Google اعمال می‌شود و بر حساب‌های Google مدارس و مشاغل تأثیری نمی‌گذارد.

به عنوان بخشی از پاکسازی، حساب‌های غیرفعال و همه اطلاعات شخصی و داده‌های مرتبط با حساب‌ها، از جمله پیام‌های Gmail، رویدادهای تقویم، Drive، Docs، سایر فایل‌های Workspace و نسخه‌های پشتیبان Google Photos پاک می‌شوند.

چگونه حساب خود را حفظ کنیم

اگر یک حساب Google دارید که می‌خواهید آن را حفظ کنید و خطر حذف آن وجود دارد، زیرا از آخرین باری که وارد آن شده‌اید، مدت زیادی می‌گذرد، مراحلی وجود دارد که می‌توانید برای ذخیره حساب و داده‌های موجود در آن انجام دهید.

راه ساده برای حفظ حساب Google خود این است که در حال حاضر به آن – یا هر یک از سرویس های مرتبط Google مانند YouTube و Gmail – وارد شوید.

با حداقل یک بار ورود به سیستم هر دو سال، حساب Google شما فعال در نظر گرفته می شود و حذف نخواهد شد.

با توجه به امنیت در قلب این پاکسازی، و گوگل اشاره می‌کند که حساب‌های متروکه حداقل ۱۰ برابر کمتر از حساب‌های فعال فعال هستند، توصیه این است که تأیید صحت ۲ مرحله‌ای را در حساب Google خود تنظیم کنید. (و در تمام حساب های دیگر شما، در این مورد) تا هک کردن را سخت تر کنید.

توصیه های سردبیران







ابتدا، اجازه دهید یک قدم به عقب برگردیم تا به خود یادآوری کنیم که دقیقاً چه اتفاقی در اینجا می افتد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/google-to-purge-of-inactive-accounts/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *