چگونه دستگاه خودکار MetroCard MTA به نماد طراحی نیویورک تبدیل شد

در تاریخ ۱۱۹ ساله‌اش، متروی نیویورک از بلیت‌ها، به توکن‌ها و تسلط بر تند کشیدن دست یافتند. در سال ۱۹۹۷ مترو کارت شروع به کار کرد و در سال ۱۹۹۹ ماشین فروش MetroCard معرفی شد. آنها با هم تبدیل به بخش محبوب و نمادین هویت بصری نیویورک شدند. آنها همچنین اولین پروژه عمومی توسط Antenna Design بودند که بنیانگذاران آن Masamichi Udagawa و Sigi Moeslinger از آن زمان خود را ترک کردند. ، سراسر طراحی کنید با پروژه هایی مانند LinkNYC.

اکنون سال ۲۰۲۳ است و MetroCard به نفع سیستم کرایه نسل بعدی MTA، OMNY، به تدریج حذف می شود. OMNY که اولین کار خود را در اواخر سال ۲۰۱۹ انجام داد، تند کشیدن های مغناطیسی را برای زیرساخت های ضربه بزنید و بروید که اکنون در سیستم های حمل و نقل عمومی در سراسر جهان رایج است.

در حالی که شهر برای خداحافظی با یک ماشین خودکار که میلیون‌ها نفر را خدمت کرده است آماده می‌شود، می‌خواستیم بدانیم: چگونه چیزی که در دهه ۱۹۹۰ طراحی شده بود در آزمون زمان مقاومت کرد – و نیویورک؟ برای مشاهده کامل ماجرا ویدیوی زیر را تماشا کنید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/how-the-mtas-metrocard-vending-machine-became-a-new-york-design-icon-143051318.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/how-the-mtas-metrocard-vending-machine-became-a-new-york-design-icon-143051318.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *