چگونه شورت های یوتیوب را از صفحه اصلی خود حذف کنیم

چگونه شورت های یوتیوب را از صفحه اصلی خود حذف کنیم

اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، بیشتر وقت خود را به مرور YouTube از برنامه تلفن همراه می گذرانید. در حالی که دسترسی به سایت از طریق یک مرورگر وب تلفن همراه همیشه یک گزینه است، اکثر آنها موافق هستند که این برنامه بهترین تجربه YouTube را ارائه می دهد. خلاص شدن از شر Shorts در برنامه YouTube به کار بیشتری نسبت به مرورگر تلفن همراه نیاز دارد، اما می توان آن را انجام داد.

هیچ گزینه ای برای پنهان کردن موقت بخش Shorts در برنامه در یک حرکت وجود ندارد. در عوض، باید از گزینه «علاقه‌مند نیستم» استفاده کنید تا به برنامه بگویید که نمی‌خواهید Shorts را در فید خود ببینید. با این گزینه، به YouTube اجازه می‌دهید تا انواع شورت‌هایی را که نمی‌خواهید ببینید. با این حال، پس از انتخاب «علاقه‌مند نیستم» برای هر ویدیو در بخش Shorts، YouTube به‌طور موقت بخش Shorts را از فید شما پنهان می‌کند. برای برداشتن شورت در اپلیکیشن موبایل این مراحل را دنبال کنید:

  1. برنامه YouTube را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.
  2. در زیر برگه همه به پایین بروید تا قسمت Shorts را در فید خود ببینید.
  3. روی نماد منوی سه نقطه که در گوشه سمت راست بالای Short قرار دارد ضربه بزنید.
  4. برای مخفی کردن ویدیو، گزینه Not Interested را انتخاب کنید.
  5. این فرآیند را برای همه ویدیوهایی (معمولاً چهار) که در بخش Shorts در فید شما ظاهر می‌شوند، تکرار کنید.

پس از تکمیل این مراحل، Shorts به طور موقت از فید شما ناپدید می شود. با این حال، این بر بخش Shorts دائمی در پایین برنامه تأثیر نمی‌گذارد که نمی‌توان آن را حذف کرد. این اصلاح موقت Shorts را برای مدت محدودی از فید شما دور نگه می‌دارد. هر بار که دوباره ظاهر می شوند، باید این روند را تکرار کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1475278/how-to-remove-youtube-shorts-home-page/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *