چگونه صفحه نمایش خود را در اندروید بچرخانیم

چگونه صفحه نمایش خود را در اندروید بچرخانیم

اگر صفحه نمایش شما از حالت عمودی به جهت افقی در اندروید نمی چرخد، محتمل ترین توضیح این است که چرخش خودکار را خاموش کرده اید. چرخش خودکار تنظیماتی است که با روشن شدن آن به اندروید اجازه می‌دهد تا به طور خودکار صفحه را بر اساس جهت فیزیکی دستگاه بچرخاند. وقتی خاموش است، صفحه بدون ورودی کاربر نمی‌چرخد. با این حال، اگر می‌خواهید وقتی گوشی خود را به طرفین می‌چرخانید، صفحه نمایش خود به خود بچرخد، باید این ویژگی را روشن کنید.

  1. از بالای صفحه به پایین بکشید تا پانل اعلان باز شود، سپس یک بار دیگر انگشت خود را به پایین بکشید تا تنظیمات سریع باز شود.
  2. در دستگاه‌های دارای اندروید موجود، مانند تلفن Google Pixel، یک دکمه مستطیلی بزرگ با گوشه‌های گرد می‌بینید که روی آن نوشته شده است: «چرخش خودکار»، در کنار نمادی که شبیه دو فلش L شکل است.
  3. اگر دکمه خاکستری است، به این معنی است که چرخش خودکار خاموش است.
  4. به سادگی روی دکمه ضربه بزنید، که برجسته می شود، و وقتی گوشی یا تبلت را به طرفین می چرخانید، صفحه نمایش شما باید به حالت افقی بچرخد و وقتی دستگاه را به صورت عمودی نگه داشته اید، به حالت عمودی بازگردد.

اگر تلفن Android شما همچنان به طور خودکار نمی چرخد، می توانید با استفاده از راهنمای ما دستگاه را عیب یابی کنید تعمیر گوشی اندرویدی که نمی چرخد.


منبع: https://www.slashgear.com/1496849/how-to-rotate-screen-android/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *