۵ ابزار اصلی میلواکی که هیچ مرد خوش دستی نباید بدون آن باشد

۵ ابزار اصلی میلواکی که هیچ مرد خوش دستی نباید بدون آن باشد

چه در حال چیدن لوله یا یک قفسه قرار دهید، بسیار مهم است که همه چیز دقیقاً در سطح باشد. به هر حال، اگر یک قفسه کامل را بدون اطمینان از همسطح بودن آن بسازید، ممکن است به محض رها کردن آن، کل آن را که فهرست شده است، پیدا کنید، و بدون تشریفات لقمه هایتان را روی زمین بیاندازید. برای اطمینان از اینکه تراژدی کوچک اتفاق نمی افتد، به یک ابزار دقیق برای بررسی سطح در هر زاویه ای نیاز دارید.

سطح قفل اژدر ۳۶۰ درجه Milwaukee فقط یک سطح دقیق نیست، بلکه برای هر وضعیت بررسی سطح بسیار قابل تنظیم است. می‌توانید طبق معمول آن را روی یک سطح افقی قرار دهید، اما به لطف ویال چرخشی ۳۶۰ درجه و قفل‌کننده، می‌توانید سطح آن را بر روی هر سطح صافی بدون توجه به جهت آن بررسی کنید. به عنوان یک امتیاز اضافی، این تراز حاوی آهنرباهای خاکی کمیاب تقویت شده است که به آن اجازه می‌دهد به سرعت به هر سطح فلزی بچسبد، که بررسی سطح روی دیوارها و برآمدگی‌ها را بسیار آسان‌تر می‌کند.

سطح اژدر قفل ۳۶۰ درجه میلواکی در دسترس است انبار خانه با قیمتی در حدود ۵۰ دلار، که در آن امتیاز کاربران ۴٫۶ از ۵ را دارد. این سطح توسط کنی کوهلر توصیه شده است. بررسی ابزار حرفه ای. علاوه بر سیستم قفل سطح برای اطمینان از دقت اندازه گیری، او همچنین از راحتی ویال های بزرگ شده سطح و خطوط مشکی تیز، که خواندن آن را در یک نگاه آسان می کند، قدردانی کرد.


منبع: https://www.slashgear.com/1496871/basic-milwaukee-tools-no-handy-man-should-be-without/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *