چگونه فتوشاپ را به صورت رایگان دریافت کنیم

دریافت رایگان فتوشاپ مانند گذشته آسان نیست، اما اگر نیاز به استفاده از فتوشاپ دارید و بودجه لازم برای خرید یا اشتراک ندارید، هنوز چند تکنیک وجود دارد که ارزش امتحان کردن را دارد. همچنین اگر بتوانید با ویرایش عکس ها یا تصاویر در برنامه دیگری از دستتان برآیید، چند جایگزین رایگان عالی نیز وجود دارد که ارزش بررسی دارد.

در اینجا نحوه دریافت فتوشاپ به صورت رایگان و چند جایگزین خوب آورده شده است.

دشواری

آسان




مدت زمان

۱۰ دقیقه

آنچه شما نیاز دارید

  • کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ

چگونه فتوشاپ را به صورت رایگان دریافت کنیم
هنگامی که آن را دریافت کردید، می توانید از فتوشاپ برای ویرایش اسکرین شات های ثبت نام خود برای آزمایشی استفاده کنید!

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

نسخه آزمایشی رایگان خود را دانلود کنید

بهترین راه برای دریافت رایگان فتوشاپ، در زمان نوشتن، استفاده از نسخه آزمایشی رایگان است. باید جزئیات کارت اعتباری خود را وارد کنید، اما می‌توانید قبل از پایان آن را لغو کنید و از یک دوره آزمایشی واقعاً رایگان لذت ببرید.

مرحله ۱: حرکت به وب سایت Adobe و انتخاب کنید امتحان رایگان یا هم اکنون خریداری کنید.

Adobe سه گزینه آزمایشی رایگان مختلف را در این مرحله به شما ارائه می دهد. همه آنها فتوشاپ را ارائه می دهند و همه آنها یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه ارائه می دهند. اما همه آنها علاوه بر دسترسی به فتوشاپ، قیمت‌های متفاوتی دارند و مزایای دیگری نیز دارند، بنابراین یکی از بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد و به قیمت‌ها توجه کنید، زیرا اگر فراموش نکنید که اشتراک خود را قبل از لغو لغو کنید، این همان چیزی است که باید پرداخت کنید. آزمایش رایگان به پایان می رسد هنگامی که برای انتخاب یک طرح آماده شدید، برنامه مربوطه را انتخاب کنید آزمایش رایگان را شروع کنید دکمه.

گام ۲: دو گزینه وجود دارد که می توانید انتخاب کنید:

فتوشاپ به تنهایی، با هفت روز آزمایش رایگان و هزینه ماهانه ۲۱ دلار پس از آن، یا کل مجموعه برنامه های Creative Cloud، که فتوشاپ و ۲۰ برنامه دیگر Adobe را با قیمت ۵۵ دلار در ماه به شما می دهد، با یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه.

از گزینه‌های پرداخت ماهانه یا سالانه در سمت راست، کدام یک برای شما مناسب است، سپس انتخاب کنید ادامه هید.

جان مارتیندیل/DigitalTrends

مرحله ۳: انتخاب کنید که آیا می‌خواهید اشتراک Adobe Stock (با دوره آزمایشی رایگان هفت روزه خود) را در نظر بگیرید و انتخاب کنید اضافه کردن یا نه ممنون.

مرحله ۴: اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید سپس انتخاب کنید آزمایش رایگان را شروع کنید

مرحله ۵: برنامه را دانلود و با استفاده از دستورالعمل های روی صفحه نصب کنید. اگر قبلاً یک حساب Adobe ندارید، باید آن را بسازید، اما در هر صورت وارد برنامه شوید.

مرحله ۶: اکنون می توانید مانند هر برنامه دیگری از فتوشاپ استفاده کنید. فقط مراقب باشید که اشتراک خود را قبل از تمام شدن هفت روز لغو کنید اگر نمی خواهید به پرداخت هزینه دسترسی ادامه دهید.

دریافت دومین دوره آزمایشی رایگان در Adobe بسیار چالش برانگیز است، زیرا آنها همه دانلودهای رایانه شما را ردیابی و ضبط می کنند. می توانید سعی کنید فتوشاپ را از رایانه خود حذف کنید یا از رایانه دیگری استفاده کنید و با یک حساب کاربری جدید Adobe وارد شوید. این روش‌ها ممکن است یک آزمایش اضافی را به همراه داشته باشند، اما مهم است که توجه داشته باشید که همیشه به یک برد برای شما ختم نمی‌شود.

چند جایگزین خوب برای فتوشاپ چیست؟

در عوض برای فتوشاپ هزینه نکنید یا ظروف سرباز یا مسافر با یک آزمایش رایگان؟ تعدادی جایگزین عالی دیگر برای فتوشاپ وجود دارد. از GIMP گرفته تا Pixlr، اینها هستند بهترین ابزارهای ویرایش عکس رایگان شما می توانید استفاده کنید.

توصیه های سردبیران







بهترین راه برای دریافت رایگان فتوشاپ، در زمان نوشتن، استفاده از نسخه آزمایشی رایگان است. باید جزئیات کارت اعتباری خود را وارد کنید، اما می‌توانید قبل از پایان آن را لغو کنید و از یک دوره آزمایشی واقعاً رایگان لذت ببرید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/how-to-get-photoshop-for-free/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *