چگونه فیلم The Holdovers را در خانه تماشا کنیم

پیوندهای سریع برای تماشای «دارندگان» در خانه


پخش جریانی از دسامبر شروع می شود. ۲۹

«The Holdovers» را روی طاووس پخش کنید

۵٫۹۹ دلار در ماه یا ۵۹٫۹۹ دلار در سال
چگونه فیلم The Holdovers را در خانه تماشا کنیم



ممکن است کریسمس تمام شده باشد، اما اگر می خواهید کلاسیک کریسمس آینده را تماشا کنید دارندگان هر زمان که بخواهید، چندین گزینه دارید.

منتشر شده در سراسر کشور در ۱۰ نوامبر، دارندگان همچنان در سینماها اکران می شود اما اگر ترجیح می‌دهید یک شب سینمایی در آن داشته باشید، فیلم برای اجاره یا خرید از طریق ویدیوی درخواستی (VOD) در دسترس است. در ۲۹ دسامبر، دارندگان همچنین پخش خواهد شد طاووس.

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد نحوه تماشا بدانید دارندگان در خانه

چه دارندگان در باره؟

دومینیک سسا، پل جیاماتی، و داواین جوی راندولف در فیلم «دارندگان».
اعتبار: Seacia Pavao/Focus Features

دارندگان الکساندر پین کارگردان را دوباره متحد می کند (به پهلو، نوادگان) با بازیگر پل جیاماتی برای چه کریستی پوچکو از Mashable او را به عنوان “کمدی کج خلقی” توصیف می کند.

جیاماتی در نقش پروفسور هانهام، معلمی در یک مدرسه شبانه روزی معتبر بوستون که وظیفه تماشای “نگهبانان” آکادمی را بر عهده دارد، بازی می کند. اینها دانشجویانی هستند که در تعطیلات کریسمس در محوطه دانشگاه می مانند، مانند آنگوس تیز اما مشکل دار (دومینیک سسا). ماری (داوین جوی راندولف) مدیر کافه تریا به آنها ملحق می شود که در غم از دست دادن تازه پسرش در جنگ ویتنام است. این سه ممکن است نماهای خاردار داشته باشند، اما با پایان تعطیلات تعطیلات، ممکن است نگهبانان خود را ناامید کنند و بیشتر در مورد یکدیگر بیاموزند.

پس از یک نمایش قوی در جشنواره فیلم تلوراید و نمایش تحسین برانگیز در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو، دارندگان در حال شکل دادن به یک بازیکن بزرگ در فصل جوایز است. (قبلاً جمع آوری شده است سه نامزدی گلدن گلوبهمانطور که پوچکو می نویسد:دارندگان یک فیلم فوق‌العاده پین ​​است که از خنده‌های تند و شیرینی غرق در می‌آید. اگرچه وقتی به دنبال عمق اضطراب نوجوان می‌گردیم، این کمدی تند و تیز با حاشیه‌ای دراماتیک باعث خوشحالی مردم است.”

است دارندگان جریان؟

دومینیک سسا و داوین جوی راندولف در فیلم The Holdovers.
اعتبار: Seacia Pavao/Focus Features

دارندگان هنوز پخش نشده است، اما در تاریخ ۲۹ دسامبر، برای پخش در Peacock در دسترس خواهد بود. Peacock Premium 5.99 دلار در ماه یا ۵۹٫۹۹ دلار در سال هزینه دارد. Premium Plus بدون تبلیغات با قیمت ۱۱٫۹۹ دلار در ماه یا ۱۱۹٫۹۹ دلار در سال به فروش می رسد.

طاووس

شروع از ۵٫۹۹ دلار در ماه



چه راه های دیگری برای تماشا وجود دارد؟ دارندگان در خانه؟

دومینیک سسا و پل جیاماتی در فیلم The Holdovers.
اعتبار: Seacia Pavao/Focus Features

اگر ترجیح می دهید اجاره کنید دارندگان یا به طور کامل مالک فیلم باشید، گزینه های دیگری نیز برای شما وجود دارد. در اینجا لینک های اجاره و خرید وجود دارد دارندگان بر اساس تقاضا.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-the-holdovers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *