چگونه موتور SR20DET نیسان چنین ضربه قدرتمندی را ارائه می دهد

چگونه موتور SR20DET نیسان چنین ضربه قدرتمندی را ارائه می دهد

حتی اگر صحنه مودینگ برای SR20DET به اندازه صحنه های مربوط به آن بزرگ نباشد شش سیلندر RB25DET و RB26DET از نیسان Skyline، صحنه قطعات پس از فروش هنوز بسیار بزرگ است، به خصوص اگر خود را به جستجوی قطعات به صورت محلی محدود نکنید. از آنجایی که وسایل نقلیه با موتور SR20 در زادگاهشان ژاپن بسیار رایج‌تر از هر جای دیگری در جهان بود، اگر بهترین و شدیدترین مدل‌ها را می‌خواهید، باید به آنجا نگاه کنید.

تیونرها می توانند توان خروجی یک SR20DET را در انتهای دست نخورده پایینی بدون نیاز به قطعات داخلی ارتقا یافته دو برابر کنند و تقریباً به راحتی نزدیک به ۴۰۰ اسب بخار از آن استخراج کنند. تنها کاری که باید انجام می‌دادید این بود که توربوشارژر استوک را با یک توربوشارژر بزرگ‌تر تعویض کنید و سیستم سوخت را ارتقا دهید تا بتواند از آن استفاده کند.

جدا از ارتقاء توربوشارژر، که رایج ترین حالت تقویت کننده قدرت برای این موتور است، اگر واقعاً در مورد استخراج قدرت بیشتر جدی هستید، به قطعات داخلی جعلی نیاز خواهید داشت. آنها تحت فشار صدها اسب بخار بیشتر از موجودی شکسته نمی شوند و به شما آرامش می دهند تا مدهای افزایش قدرت بیشتری را به ترکیب اضافه کنید.

به احتمال زیاد، اگر قطعات داخلی تقویت شده را در این موتور قرار دهید، قبلاً مکش و اگزوز را انجام داده اید. اضافه کردن یک بوست کنترلر سفارشی نیز توصیه می شود، و همچنین نصب فنرهای سوپاپ قوی تر، که برای جلوگیری از شناور شدن سوپاپ در دورهای بالا در موتوری که در حال حاضر اسب بخار بسیار بیشتری نسبت به موجودی دارد، حیاتی است. شما می توانید تا ۷۰۰ اسب بخار قدرت از این موتور بدست آورید، اگرچه احتمالاً فقط بلوک در چیزی که بسیار محکم است باقی می ماند.


منبع: https://www.slashgear.com/1469230/nissan-sr20det-engine-powerful/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *