چگونه می توان داده های دمای مچ دست خود را با ساعت اپل مشاهده کرد

این اپل واچ اولترا نه تنها بزرگتر از همتایان غیر Ultra خود است – همچنین ارائه می دهد چند ویژگی اضافی به همراه اندازه‌گیری‌های پیچیده‌تر برای ردیابی سلامت، مکان GPS و غیره. به طور خاص، گزینه Wrist Temperature Tracking وجود دارد که از دو سنسور مختلف نظارت بر دما استفاده می کند تا به شما اطلاع دهد که هنگام خواب چقدر گرم (یا سرما) می شوید. اپل واچ سری ۸ و سری ۹ نیز از این ویژگی پشتیبانی می کنند، اما کاربران اپل واچ SE شانسی ندارند، زیرا این پوشیدنی مقرون به صرفه فاقد سنسورهای لازم برای تشخیص دما است.

اپل سریعاً متذکر می‌شود که این نباید به‌عنوان پایه‌ای برای اطلاعات پزشکی مناسب استفاده شود – به این معنی که نباید از آن به‌جای دماسنج و قطعاً به‌عنوان وسیله‌ای برای تشخیص خود استفاده نکنید. به طور جدی، اگر فکر می کنید ممکن است چیزی در حال رخ دادن باشد، با یک متخصص پزشکی صحبت کنید. با این حال، این شرکت معتقد است که این ویژگی می تواند برای تعیین یک دوره تقریبی یا برنامه تخمک گذاری مفید باشد.

تنها کاری که باید انجام دهید (پس از تنظیم صحیح ویژگی) این است که اپل واچ خود را با پشتیبانی از دما روی تخت بپوشید. سپس می توانید آزادانه آمار خود را مشاهده کرده و از آنجا به جلو حرکت کنید. اما برای تکرار: این به هیچ وجه جایگزین مراقبت های پزشکی حرفه ای نیست.

چگونه دمای خود را در اپل واچ بررسی کنیم

آماده سازی و استفاده از ردیابی دمای مچ دست در watchOS 9 و ۱۰ نسبتاً ساده است.

  1. برنامه Sleep را در Apple Watch خود باز کنید، سپس دستورالعمل های روی صفحه را برای تنظیم Sleep Tracking دنبال کنید.
  2. اپل واچ خود را در رختخواب بپوشید، مطمئن شوید که فوکوس خواب قبل از چرت زدن روشن است. این روند را برای چندین شب تکرار کنید تا اپل واچ شما بتواند میانگین دمای پایه شما را تعیین کند.
  3. برای بررسی مقادیر دمای مچ دست خود، برنامه Health را در آیفونی که با ساعت اپل جفت شده است باز کنید.
  4. Browse را انتخاب کنید، سپس گزینه Body Measurements را انتخاب کنید.
  5. برای مشاهده نموداری از اعداد ثبت شده خود، روی دمای مچ ضربه بزنید. همچنین می‌توانید روی نمودار ضربه بزنید تا «بزرگ‌نمایی» کنید و اطلاعات دقیق‌تری را در مورد یک نقطه مشخص مشاهده کنید.
  6. برای خاموش کردن ردیابی دمای مچ دست در watchOS 9، برنامه Apple Watch را در iPhone جفت شده خود باز کنید و My Watch را انتخاب کنید.
  7. گزینه My Privacy را انتخاب کنید، سپس کلید کنار Wrist Temperature را خاموش کنید.
  8. یا در watchOS 10، اپلیکیشن Apple Watch را در آیفون خود باز کنید و My Watch را انتخاب کنید، سپس Privacy را انتخاب کنید و دکمه Wrist Temperature را خاموش کنید.
  9. از طرف دیگر، در watchOS 10، می‌توانید برنامه تنظیمات اپل واچ خود را باز کنید و Privacy & Security را انتخاب کنید.
  10. روی گزینه Health ضربه بزنید، Wrist Temperature را انتخاب کنید، سپس گزینه Wrist Temperature را خاموش کنید.

توجه داشته باشید که به دلیل تعدادی از متغیرهای داخلی و خارجی، نوسان کمی دما از شب تا شب کاملا طبیعی است.


منبع: https://www.slashgear.com/1491376/how-to-view-wrist-temperature-data-apple-watch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *