چگونه هر بازی بسکتبال NBA را در یک مکان تماشا کنیم

ظرف

بر کسی پوشیده نیست که تلاش برای تماشای ورزش های زنده می تواند شما را در معرض خطر قرار دهد. آنها اغلب در شبکه های مختلف پخش می شوند، حتی در ورزش ها و لیگ های یکسان، و شما باید بین تلویزیون کابلی زنده و پخش جریانی ترکیب کنید. واقعاً مهم نیست که چه ورزشی را می خواهید تماشا کنید، همه آنها اینگونه هستند، از بسکتبال و فوتبال گرفته تا فوتبال و مسابقه. اما اگر به شما بگوییم جایی وجود دارد که می‌توانید بروید، یک سکوی واحد، جایی که می‌توانید تمام بازی‌های بسکتبال NBA را در آن فصل تماشا کنید، چه؟ باور کنید یا نه، به لطف Dish Network وجود دارد.

با Dish، که مشابه یک ارائه دهنده کابلی سنتی کار می کند – و بله، به تجهیزات انحصاری نیاز دارید – به صدها کانال پخش زنده دسترسی پیدا می کنید که بسیاری از آنها بازی های NBA را پخش می کنند. می‌توانید بازی‌های اوایل فصل، فصل عادی و حتی بازی‌های پلی آف را از طریق Dish Network تماشا کنید. به علاوه، می‌توانید از ویژگی جدید چند نمای Dish برای تماشای چند بازی به طور همزمان یا پخش جریانی از دستگاه‌های تلفن همراه خود استفاده کنید. کاوش کنید، بهتر توضیح می دهیم.

چرا باید برای تماشای بازی های فصل NBA در Dish ثبت نام کنید

NBA TV، NBA League Pass، و بسیاری از کانال‌های ورزشی دیگر مانند FOX Sports همگی از طریق Dish Network در دسترس هستند، به این معنی که می‌توانید کل فصل، از جمله پلی‌آف و فراتر از آن را پخش کنید. برای جلوتر از این، NBA Team Pass به شما امکان می دهد هر هفته یک بازی خارج از بازار تماشا کنید، در حالی که League Pass به شما امکان می دهد تا حداکثر ۴۰ بازی خارج از بازار را تماشا کنید – به این معنی که می توانید تیم هایی را بگیرید که محلی نیستند و در کانال های استاندارد پخش نمی شود. League Pass با قیمت ۱۰۰ دلار در هر فصل در دسترس است، اما اگر فقط می خواهید یک تیم محلی را بگیرید، می توانید برای برنامه ۱۲۰ برتر آمریکا با ۸۵ دلار در ماه برای ۱۹۰ کانال، که شامل NBC Sports Network، ESPN، ESPN2، USA Network، و بیشتر. برنامه ۲۰۰ برتر آمریکا برای تلویزیون NBA و چند برنامه دیگر فقط با ۱۰۵ دلار در ماه می‌آید. مطمئناً، ممکن است بتوانید آن را بگیرید لیگ تابستانی NBA به صورت رایگانیا حتی برخی بازی های فصل NBAاما این فرصت ها محدود است و شما در نهایت باید هزینه کنید.

در هر صورت، Dish Network یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای همه بازی‌های فصل NBA و فراتر از آن، در یک مکان، بدون تعویض سرویس است. با Dish Hopper Plus DVR می‌توانید بهترین تلویزیون زنده را داشته باشید، در حالی که با سرویس‌های پخش مورد علاقه خود جفت می‌شوید. تماشای همه چیز از یک پلتفرم با یک ریموت را آسان می کند. Dish Anywhere و Dish On-Demand به شما امکان می دهد به تماشای پخش و پخش محتوا از دستگاه های تلفن همراه و همچنین صدها فرصت درخواستی برای شروع یا توقف هر زمان که آماده باشید دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، با محتوای زنده تلویزیونی، در برخی موارد می توان از تبلیغات با تمرکز بر رسانه های بیشتری که دوست دارید صرف نظر کرد.

دفعه بعد که برای تماشای یک بازی NBA آماده می‌شوید، ممکن است به فکر تعویض دیش باشید. اگر علاقه مند هستید، اطلاعات بیشتری را در سایت ارائه دهنده پیدا خواهید کرد. توصیه می کنیم حداقل یک نگاهی بیندازید.

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/how-to-watch-every-nba-basketball-game-in-one-place/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *