چگونه وقتی برق قطع می شود آنلاین بمانیم

گزینه Comcast تنها راه آنلاین ماندن در هنگام قطع برق نیست. چندین روتر اینترنت خانگی مبتنی بر ۵G وجود دارد، مانند اینترنت خانگی T-Mobile 5G، که هدف آن جایگزینی اتصالات کابلی یا DSL سنتی با بی سیم پرسرعت است. در حالی که آن دروازه T-Mobile باتری اختصاصی ندارد، ما با وصل کردن آن به یک باتری خارجی شخص ثالث (نمونه‌های بزرگ‌تر آن معمولاً زمان کار بسیار بیشتری نسبت به چهار ساعت Comcast ارائه می‌دهند) از طریق قطع برق بدون از دست دادن اتصال عبور کرده‌ایم.

یا، شما می توانید تلفن هوشمند موجود خود را به یک هات اسپات موبایل تبدیل کنیدو دستگاه های دیگر را از این طریق آنلاین کنید. نقطه ضعف اصلی – جدای از شارژ سریع‌تر باتری تلفن شما – این است که اکثر اپراتورها دارای درپوش داده برای اتصال به اینترنت هستند و محدوده Wi-Fi معمولاً به اندازه یک روتر یا دروازه اختصاصی قوی نیست. دستگاه‌های دورتر در خانه شما ممکن است به سادگی نتوانند متصل شوند.

در حالی که سرعت ۵G بدیهی است ارجحیت دارد، شما هزینه بیشتری برای آن پرداخت می کنید. به عنوان مثال، اینترنت خانگی ۵G T-Mobile 50 دلار در ماه است، اگرچه مشتریان خط صوتی فعلی بسته به برنامه شما می توانند آن را از ۳۰ تا ۴۵ دلار در ماه دریافت کنند. با این حال، این حداقل ۳۶۰ دلار در سال است، قبل از هزینه اضافی یک باتری قدرتمند برای راه اندازی دروازه. اگر تمام چیزی که از آن برای پوشش دادن مواقع اضطراری استفاده می کنید، هزینه زیادی دارد.

گزینه دیگر به طور بالقوه وصل کردن باتری قدرتمند به دروازه معمولی Xfinity است. صرفاً به این دلیل که برق قطع شده است، به این معنی نیست که شبکه Comcast قطع شده است: ما با قطعی های زیادی مواجه بوده ایم که در آن وصل کردن دروازه Xfinity به باتری، سرویس کابلی معمولی ما را دوباره آنلاین می کند. با این حال، قطعی‌های گسترده‌تر ممکن است زیرساخت محلی Xfinity Comcast را نیز از بین ببرد، بنابراین این روش همیشه تضمینی برای کار کردن نیست.


منبع: https://www.slashgear.com/1486113/xfinity-storm-ready-wifi-review-how-to-stay-online-power-outage-internet/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *