چگونه کار خود را در یک نمونه کار آنلاین به نمایش بگذارید (و آنچه برای شروع نیاز دارید)

پورتفولیو دیجیتال یک رزومه، کارت ویزیت، و ارائه پروژه است که همگی به صورت یکپارچه در می آیند، که آن را راهی آسان اما موثر برای گسترش دسترسی شما، اثبات مهارت شما و مشتریان بیشتری دریافت کنید. در بسیاری از صنایع، برای هر حرفه ای که کار خود را جدی می گیرد، یک امر ضروری است. شما ممکن است با یک نمونه کار خوب به موفقیت برسید، اما چیزی که برای متمایز کردن خود از رقبا نیاز دارید این است: عالی نمونه کارها.

اکثر مردم هنگام تهیه نمونه کارها در دام پیروی از الگوها می افتند، که منجر به هزاران نمونه کار آنلاین می شود که به نظر می رسد کپی دقیق یکدیگر باشند. قالب، جمله بندی و ارائه، همه به یکسان ختم می شوند. این می‌تواند خبر خوبی برای شما باشد، زیرا نشان‌دهنده خوبی برای انجام کارهایی است که نباید انجام دهید، اما هنوز مشخص نمی‌کند که در عوض چه کاری انجام دهید.

این همان کاری است که این مقاله انجام خواهد داد: ما وارد چارچوب یک نمونه کار عالی خواهیم شد، به علاوه آنچه شما برای ایجاد یک ارائه عالی و ایجاد یک اثر ماندگار نیاز دارید، همه به گونه ای که فضایی برای درخشش صدا و شخصیت منحصر به فرد شما باقی بگذارد. . .

یک نمونه کار آنلاین خوب چیست؟

خواه برای نوشتن، آرایش، بازاریابی، یا وب، محصول و طراحی گرافیکی، چند جزء اساسی وجود دارد که باید در یک نمونه کار گنجانده شود. شما به یک نیاز دارید:

  • بیانیه اصالت: ما یک یادداشت یا پاراگراف کوتاه را برای تأیید اینکه محتوای نمونه کارها ۱۰۰٪ کار شماست توصیه می کنیم. این یک راه ساده برای ایجاد اعتبار و اطمینان دادن به مشتری است که قابل اعتماد هستید، به خصوص در این دوره که موارد مشکوک وجود دارد. نویسندگانی که کارهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را به‌عنوان خودنویس می‌خوانند. برای محافظت از منافع خود، همچنین باید هر قسمت از نمونه کارها را که نباید کپی کنید، مشخص کنید.

  • بیوگرافی کوتاه: خلاصه‌ای از مشخصات کوتاه که سال‌ها تجربه، زمینه‌های تخصصی و خدمات ارائه شده شما را برجسته می‌کند، افزوده مهم دیگری است که به مشتریان بالقوه کمک می‌کند سریعاً تشخیص دهند که آیا شما برای نیازهایشان مناسب هستید یا خیر.

  • نمونه کار: بهترین کار خود را به نمایش بگذارید، نه همه کارهایتان را. شما می‌خواهید بهترین کار خود را به جلو نشان دهید و توجه خود را حفظ کنید – نمایش نمونه‌های بیش از حد، بررسی را برای مشتریان سخت‌تر می‌کند، به این معنی که برخی از کارهای شما ممکن است هرگز دیده نشوند.

  • جزئیات تماس: شماره تلفن و/یا آدرس ایمیل خود را در یک منطقه برجسته نمایش دهید تا در صورت داشتن سؤالات بیشتر، کارفرمایان یا مشتریان به راحتی شما را پیدا کنند. حتی می‌توانید به پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی که در آنها فعال هستید پیوندهایی اضافه کنید – این یک راه عالی برای انسانی کردن خود و اجازه دادن نگاهی اجمالی به زندگی‌تان در خارج از محل کار است. اگر دنبال کنندگان قابل توجهی دارید، این نیز به اثبات اجتماعی برای شناسایی در داخل و خارج از رشته شما اضافه می کند.

فراتر از اصول اولیه: چه چیزی یک نمونه کار آنلاین عالی را می سازد؟

اگر هدف صرفاً نمایش کار شما نیست، بلکه تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان پولی است، باید بیش از حداقل کاری انجام دهید. برای افزایش شانس تبدیل پورتفولیوی خود، می‌خواهید مطمئن شوید که نمونه کارها شامل چند مورد اضافی نیز می‌شود:

  • جذابیت بصری: ظاهر نمونه کار شما به اندازه محتوای آن مهم است. با نقاط گلوله و فاصله زیاد اسکن را آسان کنید. اجتناب از بهم ریختگی؛ رنگ های هماهنگ را انتخاب کنید (اگر از چندین رنگ استفاده می کنید) و فضای منفی را در آغوش بگیرید. اگر به مهارت‌های طراحی خود مطمئن نیستید، می‌توانید از یک متخصص حرفه‌ای استفاده کنید تا یک نمونه کار برای شما ایجاد کند، یا یک قالب را در یک سازنده وب‌سایت سفارشی کنید (ما در بخش زیر چند مورد عالی را توصیه می‌کنیم).

  • فراخوان برای اقدام: یکی از قوانین طلایی ارتباط آنلاین، وضوح بیش از ظرافت است، و اینجاست که فراخوان برای اقدام (CTAs) وارد می شود. شامل یک پیام کوتاه و واضح برای راهنمایی بازدیدکنندگان خود به گام بعدی به سمت تعهد، مانند به عنوان «رزرو یک تماس» یا «با من کار کن».

  • شخصیت زیاد: در تمام نوشته ها و ارائه های خود، از لحن روباتیکی که اکثر مردم تصور می کنند در زمینه های حرفه ای مناسب است، اجتناب کنید. اینکه شما چه کسی هستید بر نحوه انجام کاری که انجام می دهید تأثیر می گذارد و باید به آن به عنوان یک نقطه فروش متمایل شوید. طراح و نویسنده، میچ گلدشتاین، خوب گفت: “یک نمونه کار خوب فقط مجموعه ای از چیزهایی نیست که شما ساخته اید، بلکه مجموعه ای از طرز فکر شما است.”

چگونه یک نمونه کار آنلاین ایجاد کنیم

ما به اندازه کافی در مورد آنچه در یک نمونه کار آنلاین قرار می گیرد صحبت کرده ایم، اکنون بیایید به آن نگاه کنیم چگونه برای ساختن یکی

  1. یک پلت فرم را انتخاب کنید. هنگام میزبانی وب سایت نمونه کارها، گزینه های زیادی برای شما وجود دارد. می توانید از یک سازنده وب سایت برای طراحی یک وب سایت شخصی از ابتدا استفاده کنید – پلتفرم هایی مانند فضای مربعی، Wix، وردپرسو Weebly همگی ابزارهای کشیدن و رها کردن را برای مبتدیان ارائه می دهند، به علاوه قالب های رایگانی که می توانید از آنها به عنوان نقطه شروع استفاده کنید و سپس مطابق با اولویت خود سفارشی کنید. یا در پلتفرم های نمونه کارها مانند یک حساب کاربری ایجاد کنید رفتار، دریبل، GitHubیا با رضایتبسته به اینکه کدام یک از آنها با نیازها و جایگاه شما مطابقت دارد.

  2. در بخش ها کار کنید. برای سهولت در پیمایش نمونه کارها، یک صفحه جداگانه به هر بخش اصلی اختصاص دهید: درباره، رزومه، نمونه کار و تماس. از صفحه فرود خود برای به نمایش گذاشتن همه افراد جلب توجه و ایجاد اولین تاثیر قاتل خود استفاده کنید. این شامل نام های بزرگی است که با آنها کار کرده اید و هر ویژگی رسانه ای برجسته ای که ممکن است داشته باشید. تمام این اطلاعات مهم را “در بالای صفحه” نگه دارید – به معنای بخشی از صفحه اول که بازدیدکنندگان می توانند بدون پیمایش ببینند.

  3. برو تو طاقچه اگر شما یک حرفه ای چند ماهه هستید، روی نمونه کارها برای هر تخصص کار کنید. در صورت لزوم می‌توانید صفحات مختلفی برای هر سرویس ایجاد کنید، اما مطمئن شوید که چندین رشته یا جایگاه‌ها را زیر یک چتر جمع نمی‌کنید.

  4. به سئو توجه کنید: نمونه کارها به همان اندازه که قابل یافتن هستند خوب است و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) راهی برای افزایش شانس شما برای نمایش در نتایج جستجو است. مقداری بهترین شیوه های سئو شامل استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و افزودن کلمات کلیدی در سراسر صفحه خود باشد.

  5. آن را به روز نگه دارید. مطمئن شوید که پروژه‌های منسوخ یا در حال انتظار را کنار گذاشته‌اید و دائماً نمونه کارهای خود را با کارهای اخیر به‌روزرسانی کنید تا همیشه بهترین کار را انجام دهید.


منبع: https://www.slashgear.com/1456344/how-to-create-online-work-portfolio-website/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *