چگونه Samsung Galaxy Unpacked 2024 را تماشا کنیم

چگونه Samsung Galaxy Unpacked 2024 را تماشا کنیم

اولین Samsung Galaxy Unpacked رویداد ۲۰۲۴ چهارشنبه (۱۷ ژانویه) آغاز می شود – و باید رویداد خوبی باشد. اینجاست که انتظار داریم شاهد افشای شایعات و کنایه های بسیار زیاد باشیم سامسونگ گلکسی اس ۲۴ برد، از جمله تلفن استاندارد، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا.

در حالی که سامسونگ تنها اشاره کرده است که نسل بعدی گوشی های گلکسی را به نمایش خواهد گذاشت، آنها مطمئنا حضور خواهند داشت. ما همچنین امیدواریم که برای چند شگفتی، مانند طنز طولانی مدت حلقه کهکشاناما شایعات نشان نداده اند که چنین خواهد بود.

اما حتی با تمرکز فقط بر روی تلفن، Samsung Galaxy Unpacked 2024 برای طرفداران تلفن های اندرویدی و افرادی که ممکن است به دنبال جایگزینی برای گوشی های اندرویدی باشند، باید تماشا کنند. آیفون ۱۵ سلسله. بنابراین ادامه مطلب را بخوانید و به شما خواهیم گفت که چگونه Samsung Galaxy Unpacked 2024 را به صورت زنده تماشا کنید.

محل تماشای زنده Samsung Galaxy Unpacked 2024

همانطور که گفته شد، چهارشنبه، ۱۷ ژانویه، روز Samsung Galaxy Unpacked 2024 است. پخش زنده سخنرانی و نمایشگاه در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی / ۱۳:۰۰ به وقت شرقی / ۶ بعد از ظهر به وقت گرینویچ آغاز می شود. برای استرالیایی ها، این به معنای ساعت ۵ صبح در روز پنجشنبه ۱۸ ژانویه است.

اگر می خواهید این نمایشگاه را به صورت زنده تماشا کنید، پیشنهاد می کنیم این کار را ادامه دهید کانال یوتیوب سامسونگ. بر وب سایت سامسونگ می توانید برای تماشای پخش زنده ثبت نام کنید و همچنین یک کوپن ۵۰ پوندی / ۱۰۰ دلار استرالیا برای خرج کردن در دستگاه های Galaxy دریافت کنید. متأسفانه، اگر در ایالات متحده هستید، چنین پیشنهادی وجود ندارد. اما اگر یک دستگاه گلکسی جدید رزرو کنید، می‌توانید ۵۰ دلار اعتبار دریافت کنید، که سپس می‌توانید از آن برای قرار دادن آن استفاده کنید پیش خرید سامسونگ گلکسی اس ۲۴که در آن شما می توانید با یک معامله تا ۹۷۰ دلار پس انداز کنید.

همچنین می‌توانید آخرین به‌روزرسانی‌ها را قبل و در طول رویداد با دنبال کردن حساب‌های اجتماعی سامسونگ، یعنی سامسونگ موبایل در X.

TechRadar امسال نیز در نمایشگاه فیزیکی Unpacked در سن خوزه حضور خواهد داشت. بنابراین، برای دریافت‌ها و به‌روزرسانی‌های متخصص ما، حتماً دوباره با ما تماس بگیرید، زیرا ما افکارمان را در Unpacked به صورت زنده در وبلاگ قرار می‌دهیم و در مورد هر چیزی که فاش می‌شود، حکم فوری خود را به شما ارائه خواهیم داد. و اگر از طرفداران ویدیوهای کوتاه هستید، باید به ویدیوهای ما نیز توجه داشته باشید TechRadar TikTok حساب کاربری، زیرا مطمئناً در مورد سامسونگ در آن صحبت می کنیم.

در Samsung Galaxy Unpacked 2024 چه انتظاری داریم؟

به طور خلاصه، می توانید انتظار داشته باشید که سه گوشی جدید سری گلکسی اس را مشاهده کنید، که طبق شایعات تا کنون به طور کلی شبیه به گوشی های جدید هستند. گلکسی اس ۲۳ سری از نظر طراحی کلی.

همانطور که شایعات می گویند، با این حال، تفاوت های ظریف خارجی در طراحی وجود خواهد داشت، از جمله صفحه نمایش تخت، لبه های تیتانیومی و تعویض دوربین تله فوتو ۱۰x با دوربین دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر برای Galaxy S24 Ultra.

انتظار طیف مناسبی از رنگ های سامسونگ گلکسی اس ۲۴ و رنگ های Samsung Galaxy S24 Ultra برای جلب توجه شما، اما در غیر این صورت، بزرگترین تغییرات برای سری گلکسی S24 نسبت به نسل های قبلی خود احتمالاً در بخش نرم افزاری است.

و تقریباً مطمئناً همه چیز مربوط به هوش مصنوعی خواهد بود، زیرا سامسونگ قبلاً ویژگی‌های تلفنی را که بر الگوریتم‌های هوش مصنوعی تکیه کرده‌اند و شایعات بیشتری به ویرایش عکس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی شبیه به گوگل پیکسل ۸‘s ویرایشگر سحر و جادو. از دیگر ویژگی هایی که برای این گوشی ذکر شده است می توان به گلکسی اس ۲۴ قادر به تشخیص تن در متن استهمه بخشی از هدف سامسونگ از ساخت “تلفن هوش مصنوعی”.

با توجه به شایعات، ما انتظار داریم قیمت گلکسی اس ۲۴ برای ردیابی دقیق گوشی های سری Galaxy S23. این بدان معناست که سه گوشی با قیمت مناسب برای آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو مدل ها، علاوه بر برخی از بهترین گوشی های اندروید.

اکنون انتظار نداریم که حلقه گلکسی را ببینیم که قرار است اولین حلقه هوشمند سامسونگ باشد. همچنین انتظار نداریم که شاهد بروز رسانی در ساعت های هوشمند این شرکت باشیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/how-to-watch-samsung-galaxy-unpacked-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *