چیزی که ما بازی می کردیم – زامبی ها، مدارس، و نام های پاک شده

۲۲ مارس ۲۰۲۴

سلام! به ویژگی معمولی ما خوش آمدید، جایی که کمی در مورد برخی از بازی هایی که در چند روز گذشته انجام داده ایم، می نویسیم. این هفته: زامبی ها، شخصیت ها و نام های پاک شده.

اگر دوست دارید برخی از نسخه‌های قدیمی‌تر What We've Beening را دنبال کنید، آرشیو ما اینجاست.

Persona 3 Reload، PS5

اجرای معکوس سریال عجیب به نظر می رسد. Persona 5 مقدمه من برای سری RPG بود و من آن را دوست داشتم، اما سال گذشته انتشار مجدد Persona 4 وقتی متوجه شدم که این سری چقدر فرمول است، من را سرد کرد. با این دانش، من از Persona 3 Reload بسیار بیشتر لذت می برم.

اکنون می دانم که انتظار دارم همان ساختار تقویم، همان سیستم جادویی، همان گزینه های اجتماعی، همان شخصیت های کلیشه ای خسته را داشته باشم. من می‌دانم که مکانیک‌های رزمی فوق‌العاده‌ای وجود خواهد داشت که بر اساس بهره‌برداری از ضعف‌های عنصری است، همانطور که یک شخصیت جوک زن آزاردهنده و برخی روابط مشکوک معلم و دانش‌آموز وجود خواهد داشت. آه Reload یک گام واضح به عقب است که بعد از P5 پخش می شود، اما آشنایی با آن به طرز عجیبی آرامش بخش است.

با این حال، من را وادار به فکر کردن در مورد آینده سریال و Atlus کرده است. ساختار تقویم و تعادل تکالیف روزانه مدرسه و خزیدن در سیاهچال در شب همیشه باقی خواهد ماند، اما P5 نقطه اوج این بازی‌ها بود که قبلاً آمده بود و بیان نهایی این نوع گیم پلی بود. جای تعجب نیست که Persona 6 تا این حد دور است. من فقط امیدوارم، زمانی که در نهایت اتفاق بیفتد، Atlus به جای بازخوانی عبارات دو دهه پیش، شخصیت های مرتبط با امروز را به ما بدهد.

چیزی که من واقعاً در مورد آن هیجان زده هستم، استعاره: ReFantazio است. در اواخر امسال، Atlus ساختار Persona را انتخاب کرده است، اما آن را در یک محیط فانتزی بالا مبتنی بر – از همه چیز – یک انتخابات، با نوجوانان ناله (اما قابل ارتباط) با دنیایی جادویی که سرشار از خلاقیت تازه است، به کار برده است. من نمی توانم صبر کنم.

-اد

Back 4 Blood، PS5


چیزی که ما بازی می کردیم – زامبی ها، مدارس، و نام های پاک شدهبازی Let's Play Back 4 Blood: Evansburgh Act 1 – IT'S NOT LEFT 4 DEAD 3، HONEST!


ویدیوی تیم از Back 4 Blood می گیرد. برتی بهتر است (اگر این را باور داشته باشید، هر چیزی را باور خواهید کرد).

کدام بازی آنلاین co-op را با نوجوان خود (که در PS5 است) بازی می کنید که هر دو بتوانید بدون پرداخت هزینه اضافی به آن برسید؟ من PlayStation Plus (Extra) را جست‌وجو کردم و ظاهراً بهترین پاسخ Back 4 Blood است، اگرچه اگر پیشنهاد بهتری دارید با کمال میل می‌شنوم. پس این چیزی بود که ما بازی کردیم و … خوب بود؟

من کمی خاموش هستم زیرا چیزهایی بود که دوست داشتم و چیزهایی که دوست نداشتم. من از صدای پاشیدن و اجرای فانتزی حکاکی در میان انبوهی از زامبی ها خوشم آمد، و روشی که بازی شما را با ریختن زامبی های بیشتری در پشت سر، یا زدن استینگر به سمت شما مشغول می کند تا شما را غافلگیر کند. اما چیزی که من را آزار می‌داد، همه چیزهایی بود که در این زمینه وجود داشت، همه به‌روزرسانی‌های کارت و تعویض ابزار و تجهیزات.

اتفاقاً می دانم چه صدایی دارم: پدر کسی که بازی نمی کند. پسر من ظاهراً با هیچ یک از اینها مشکلی نداشت، در حالی که زامبی ها به اطراف می چرخیدند، سینه ها را برای یافتن سلاح جستجو می کرد، همه در حالی که اهداف ماموریت را حفظ می کرد. این آموزش Fortnite اوست. همه جا بودم. این تمرین Baldur's Gate 3 من است.

اگر فکرش را بکنید، رهبری او ممکن است لحظه مهمی از آن چیزی باشد که من فکر می کردم، زیرا من نمی خواهم در اینجا صدای خودم را بزنم، اما برای سال ها، من نیروی محرکه تلاش های مشترک ما بودم. به اصطلاح او را حمل می کردم و هر دوی ما را نگه می داشتم. همیشه می‌دانستم چنین زمانی فرا می‌رسد، زمانی که او از من سبقت می‌گیرد، مانند دانش‌آموز سیث که استادش را انجام می‌دهد، بدون قتل ضمنی در آنجا، اما نمی‌دانستم چه زمانی. اکنون این کار را انجام می دهم – و آنقدر مشغول جویده شدن توسط یک زامبی بودم که متوجه نشدم. خدا لعنتش کنه!

-برتی

Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased Name, Xbox Series X


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبمانند یک تریلر و به‌روزرسانی برنامه‌نویس مرور کلی Dragon Gaiden


در اینجا یک نمای کلی زیبا از The Man Who Erased His Name را مشاهده می کنید که اتفاقاً نامی مسخره برای یک بازی است.

من فقط دو فصل و نیم از این عنوان مانده ام، با این حال این عنوان قبلاً قلب من را با اظهارات شوخ، افشاگری های روح خردکننده و سکانس های مبارزه ای پر اکشن تسخیر کرده است. از همان لحظه اول که Kiryu را ملاقات کردم (متاسفم، همانطور که او را در بازی می نامند “Joryu”) فقط می دانستم که در انتظار یک ماجراجویی غیرقابل پیش بینی و در عین حال لذت بخش دیگر از استودیوی Ryu Ga Gotoku هستم.

بله – من قبلاً می دانم که جدیدترین بازی های سری Like a Dragon را اشتباه بازی کرده ام. ابتدا باید این یکی می بود، سپس ثروت بی نهایت، اما گاهی اوقات نوشتن راهنماها به این معنی است که همه چیز به ترتیبی که باید پیش نمی رود. با این حال، صادقانه بگویم، من احساس می‌کنم که بازی‌ها هر دو به هر ترتیب کار می‌کنند، زیرا داستان‌ها به قدری خوب نوشته شده‌اند که به راحتی می‌توان آن‌ها را از هر نقطه‌ای از زمانی که تصمیم به ورود به آن گرفتید دنبال کرد.

من نمی دانم که آیا علاقه من به این عنوان ناشی از این واقعیت است که من قبلاً Infinite Wealth را بازی کرده ام، بنابراین برخی از مکان های اولیه مکان هایی هستند که من به خوبی می شناسم. نقطه ای در اوایل بازی وجود دارد که من از مسیر اصلی منحرف شدم تا سعی کنم خانه خاصی برای یک شخصیت مهم ثروت نامحدود پیدا کنم. من نتوانستم کاملاً به آنجا برسم، اما شکار خودخواسته برای آن برای مدتی سرگرم کننده بود.

جدای از ماجراهای طنز و خودآزاری، مانند اکثر موارد اضافه شده به این مجموعه، این سریال نیز فاقد لحظات عمیقی است که شما را وادار می کند ارزش های خود را زیر سوال ببرید و اگر در همان موقعیت بودید چه می کردید. این دقیقاً همان چیزی است که مرا به بازی‌های مثل اژدها برمی‌گرداند – تعادلی از شوخ طبعی، فروتنی، پوچی و صداقت در مورد اینکه چقدر زندگی می‌تواند سخت باشد، حتی برای کسانی که به نظر قوی‌ترین هستند، وجود دارد.

-ماری


منبع: https://www.eurogamer.net/what-weve-been-playing-zombies-schools-and-erased-names?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *