چیز عجیبی: هوش مصنوعی جهانی، رهبران نظامی در یک جلسه پشت درهای بسته در یوتا، ایالات متحده ملاقات کردند.

چیز عجیبی: هوش مصنوعی جهانی، رهبران نظامی در یک جلسه پشت درهای بسته در یوتا، ایالات متحده ملاقات کردند.

در یک گردهمایی قابل توجه که قبل از تغییرات اخیر رهبری در OpenAI برگزار شد، گروهی از هوش مصنوعی و رهبران نظامی برای یک عقب نشینی سه روزه محتاطانه در کوه‌های یوتا گرد هم آمدند.

اجلاس امنیت هوش مصنوعی با میزبانی استارتاپ Scale AI، یک پیمانکار امنیت داده که به نهادهایی مانند OpenAI و ارتش ایالات متحده خدمات می دهد، با هدف ایجاد بحث های صریح در مورد چالش های صنعت انجام شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این اجلاس تنها با دعوت در هتلی مجلل در نزدیکی پارک سیتی، یوتا برگزار شد، جایی که شرکت کنندگان، از جمله نمایندگانی از بخش نظامی و هوش مصنوعی، درگیر گفتگوهایی غیرقابل ضبط بودند.

شایان ذکر است، این اجلاس با گفتگوهای جو بایدن، رئیس جمهور چین و شی جین پینگ، رئیس جمهور چین در سانفرانسیسکو همزمان شد، جایی که مقررات هوش مصنوعی از جمله موضوعات مورد بحث بود.

در حالی که این اجلاس در مورد موضوعات مهمی مانند سرعت پیشرفت هوش مصنوعی و تکامل بالقوه هوش عمومی مصنوعی (AGI) بحث می‌کرد، به نظر می‌رسید هیچ پیش‌دانشی از تغییرات بعدی رهبری در OpenAI وجود نداشت، که تنها چند روز پس از رویداد رخ داد.

فضای اجلاس بحث‌های جدی را با فعالیت‌های تفریحی در هم آمیخت، زیرا شرکت‌کنندگان کلاه‌های کابوی سفارشی را انتخاب کردند، از غذاهای لذیذ لذت بردند، و در یک کلاس تیراندازی با کمان شرکت کردند که در آن سخنی سبک‌دلانه، جوهر گردهمایی را به تصویر کشید.

ریچل متز از بلومبرگ، تنها روزنامه نگار حاضر، موافقت کرد که مستقیماً از شرکت کنندگان نقل قول نکند یا جزئیات خاصی را فاش نکند.

در حالی که برخی اطلاعات کلی در مورد این رویداد ظاهر شده است، مانند بحث های میزگردی که موضوعاتی مانند روابط هوش مصنوعی ایالات متحده و چین و بررسی های عمیق تراشه های فعال کننده هوش مصنوعی را پوشش می دهد، به دلیل ماهیت محرمانه بحث ها، این اجلاس همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ماهیت درهم تنیده کار و تفریح ​​در دنیای فناوری، به ویژه در حوزه رهبری هوش مصنوعی و پیمانکاران نظامی، در سراسر اجلاس مشهود بود.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/something-fishy-global-ai-military-leaders-met-in-a-closed-door-meeting-in-utah-us-13412192.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *