ژاپن دیگر برای ارسال برخی اسناد رسمی نیازی به فلاپی دیسک نخواهد داشت

کشوری نوآور است که در بسیاری از جبهه‌های فناوری پیشرو است. اما چرخ های بوروکراسی اغلب به آرامی در آنجا می چرخند. به حدی که دولت هنوز هم از شرکت‌ها می‌خواهد که هنگام ارائه اسناد رسمی خاص، اطلاعات مربوط به فلاپی دیسک‌ها و CD-ROM‌ها را ارائه دهند.

این شروع به تغییر کرده است. در سال ۲۰۲۲، وزیر امور دیجیتال تارو کونو از شاخه‌های مختلف دولت خواست وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت (METI) یکی از اولین کسانی است که این تغییر را انجام داده است. "طبق قانون فعلی، مقررات زیادی در مورد استفاده از رسانه های ضبط خاص مانند فلاپی دیسک در مورد روش های برنامه و اطلاع رسانی وجود دارد." METI هفته گذشته گفت .

پس از این سال تقویمی، METI دیگر کسب‌وکارها را ملزم نمی‌کند که داده‌های مربوط به فلاپی دیسک‌ها را تحت ۳۴ فرمان ارسال کنند. همین امر در مورد CD-ROM ها در مورد تعداد نامشخصی از رویه ها نیز صدق می کند. با این حال، هنوز راه زیادی در پیش است تا کسب‌وکارها بتوانند استفاده از هر یک از قالب‌ها را به طور کامل متوقف کنند.

کارکنان Kono حدود ۱۹۰۰ پروتکل را در چندین بخش دولتی شناسایی کردند که هنوز به فلاپی دیسک ها، CD-ROM ها و حتی MiniDisc ها نیاز دارند. الزامات رسانه فیزیکی حتی برای صنایع کلیدی مانند تامین کنندگان ابزار، عملیات معدن و سازندگان هواپیما و سلاح اعمال می شود.

چند دلیل اصلی وجود دارد که چرا فشاری برای توقف استفاده از فلاپی دیسک وجود دارد نشان میدهد. یکی از عوامل مهم این است که فلاپی دیسک ها به سختی به دست می آیند. سونی، آخرین سازنده بزرگ، . مورد دیگر این است که برخی از انواع داده ها روی فلاپی دیسک قرار نمی گیرند. یک عکس به راحتی می تواند بزرگتر از ظرفیت ذخیره سازی ۱٫۴ مگابایتی فرمت باشد.

برخی از صنایع دیگر وجود دارند که هنوز به دیسک های فلاپی متکی هستند. برخی از هواپیماهای قدیمی مانند برخی از تجهیزات پزشکی قدیمی به آنها برای تجهیزات اویونیک نیاز دارند. دولت آمریکا را نیز گرفت توقف استفاده از فلاپی دیسک برای هماهنگ کردن پرتاب سلاح های هسته ای.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/japan-will-no-longer-require-floppy-disks-for-submitting-some-official-documents-212048844.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/japan-will-no-longer-require-floppy-disks-for-submitting-some-official-documents-212048844.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *