کابوی سواران در سراسر اروپا اکنون می توانند یک مکانیک دوچرخه را به آستان خود بخوانند

سواران در مکان های متعدد در سراسر اروپا اکنون می‌توانند دوچرخه‌های کابوی خود را بدون ترک کاناپه تعمیر کنند.

از طریق اپلیکیشن Cowboy، می‌توانید از یک مکانیک درخواست کنید که به خانه شما بیاید و خدماتی مانند تعمیرات، نگهداری عمومی و نصب صندلی کودک را انجام دهد. هزینه تماس از ۶۹ یورو شروع می شود.

تانگوی گورتی، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری Cowboy، گفت: «ضروری است که مشتریان اطمینان داشته باشند که وقتی روی یک Ebike Cowboy سرمایه گذاری می کنند، می توانند آن را در زمان و مکانی که به بهترین وجه برای آنها مناسب است خدمات ارائه دهند.

وی اظهار داشت: ما متوجه هستیم که همه افراد زمان، ابزار یا دانش فنی لازم برای مونتاژ لوازم جانبی یا سرویس دوچرخه‌های خود را ندارند، بنابراین خدمات On-Demand برای آنها بهترین خدمات است.

کابوی سواران در سراسر اروپا اکنون می توانند یک مکانیک دوچرخه را به آستان خود بخوانند

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

Cowboy مدتی است که سرویس به اصطلاح On-Demand را آزمایش می کند، اما اکنون آن را به تمام نقاط آلمان، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ گسترش داده است.

سواران شهرهای پایتخت لندن، پاریس، وین، استکهلم، کپنهاگ و رم نیز تحت پوشش هستند. اوه و گلاسکو و میلان هم همینطور.

سرویس On-Demand تکمیل کننده Cowboy Care این شرکت است ۲۰ یورو در ماه خدمات نگهداری اشتراک که ۱۴ شهر اروپایی از جمله آمستردام، مونیخ، بروکسل، پاریس و لندن را پوشش می دهد.

برای هرکسی که دور از تعمیرگاهی زندگی می‌کند که تخصص آن در سرویس این دوچرخه‌های پیچیده است یا نمی‌خواهد هزینه ماهانه بپردازد، مطمئن هستم که گزینه تماس با مکانیک درب منزل شما بسیار جذاب است.

این جدیدترین پیشنهاد Cowboy است که از زمان تأسیس در سال ۲۰۱۷ رشد قابل توجهی داشته است. این استارتاپ حتی توانسته است به آن برسد. سودآوری سپتامبر گذشته

این حداقل یک امتیاز از VanMoof است، ebike عزیزم ورشکست شد سال گذشته پس از زیان های بزرگ بیش از ۸۰ میلیون یورو در سال

Cowboy – که دوچرخه‌های پریمیوم و مجهز به فناوری آن بی شباهت به دوچرخه‌های VanMoof نیستند – به چند دلیل اشاره کرده است که چرا برخلاف رقیبش، توانسته در میان یک وضعیت عمومی سرپا بماند. دوران سخت برای استارت آپ های دوچرخه

اولاً، این شرکت دوچرخه‌های خود را به جای تایوان در اروپا می‌سازد و مونتاژ می‌کند، که شوک‌های زنجیره تامین را کاهش می‌دهد. ثانیاً، دوچرخه‌های Cowboy را می‌توان در مغازه‌های شخص ثالث به جای اینکه فقط در فروشگاه‌های مارک دار تعمیر کرد، به کاهش هزینه‌ها کمک کرد.

بیایید امیدوار باشیم که با پیشنهادات جدیدی مانند On-Demand، Cowboy بیش از آن چیزی که می‌جوید گاز نگیرد و امیدهای خود را برای ماندگاری طولانی‌مدت متوقف کند.


منبع: https://thenextweb.com/news/cowboy-home-repair-service-europe

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *