کاربران اندروید تحت تاثیر جمینی قرار نگرفتند

حدود دو ماه از تغییر نام Google Bard به عنوان می گذرد جوزا و آن را به عنوان جایگزینی برای استفاده در گوشی هوشمند خود در مقابل دستیار گوگل راه اندازی کرد. در زمان راه اندازی، لیست سالمی از چیزها وجود داشت Gemini نتوانست آن کار را انجام دهد. Assistant هنوز هم می تواندو از آنچه که ما می توانیم جمع آوری کنیم، چیزها واقعاً از زمان عرضه بهبود نیافته اند.

اخیرا در reddit، گروهی از دارندگان پیکسل نارضایتی خود را در مورد این سرویس ابراز کردند. یک کاربر سولیست های شمال، وضعیت را کاملاً خوب بیان می کند و می گوید: “بدون شک Gemini در ارائه اطلاعات برتر است، با این حال، برخی از کارهای اساسی مانند به خاطر سپردن چیزی را نمی توان با Gemini انجام داد. به نظر می رسد بیشتر شبیه یک محصول نیمه پخته است که عملکرد محصول موجود را کاهش می دهد. “

کاربر مهلت خصمانه، که در ابتدا موضوع را شروع کرد، شکایت Gemini را با این جمله آغاز کرد: “من یک طرفدار بزرگ گوگل هستم.” به دنبال آن، آنها گفتند: “اگر Gemini همان کاری را که دستیار گوگل قبلا انجام می دهد انجام نمی دهد، حداقل باید با دستیار گوگل همکاری کند.” این نه تنها هیچ یک از این کارها را انجام نمی دهد، بلکه تمام عملکردهای دستیار گوگل را کاملاً نادیده می گیرد و آن را کاملاً بی فایده می کند و چیزی بیشتر از یک چت ربات تلفن همراه که غیرفعال کردن آن دشوار است را برای من باقی می گذارد.

حتی نظرات Gemini در Google Play می تواند کمی تند باشد، اما من توانستم زوجی را پیدا کنم که حداقل سازنده بودند. برای مثال، یکی از کاربران می‌گوید: “این یک تنزل رتبه به دستیار Google برای چیزی است که من به آن نیاز دارم. هنوز به خوبی با Google Maps و YouTube Music ادغام نشده است.” و شخص دیگری می‌گوید: “باید سریع‌تر باشد و باید همه کارهایی را که دستیار قبلا انجام می‌دهد انجام دهد.”

واضح است که یک موضوع با جمینی وجود دارد – هر کاری که دستیار Google می تواند انجام دهد را انجام نمی دهد. این منصفانه است و این سوال را ایجاد می کند: چرا گوگل Gemini را به عنوان جایگزین دستیار راه اندازی کرد، اگر نمی تواند کاری را که دستیار انجام می دهد انجام دهد؟ چه عجله ای بود؟ ما احتمالا هرگز پاسخ این را نخواهیم دانست، اما یک چیز مسلم است، گوگل به بهبود این سرویس با گذشت زمان ادامه خواهد داد. به نظر می رسد یک شرط مطمئن است که روزی، Gemini هر کاری را که Assistant می تواند انجام دهد و سپس برخی را انجام دهد. تا آن روز، من به استفاده از Google Assistant ادامه می دهم.

تجربه شما از جمینی چه بوده است؟ موارد مثبت؟ منفی؟ لطفاً تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم ایده بهتری از نحوه تعامل مردم با این سرویس داشته باشیم.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/07/pixel-owners-seem-mostly-unimpressed-annoyed-with-gemini/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *