کاربران اپل ویژن پرو باید برای بازنشانی رمزهای عبور فراموش شده به فروشگاه مراجعه کنند

آیا می توانید تصور کنید که به دلیل فراموش کردن رمز عبوری که برای استفاده از آن نامزد کرده اید، مجبور شوید یک ابزار ۳۴۹۹ دلاری را پست کنید؟ مشتریانی که خرید کرده اند اپل ویژن پرو اگر رمز عبور دستگاه خود را فراموش کنند، ممکن است مجبور شوند این کار را انجام دهند. مطابق با بلومبرگ، این شرکت به خریداران گفته است که تنها راه برای تنظیم مجدد کدهایشان این است که به فروشگاه اپل مراجعه کنند یا هدست واقعیت ترکیبی خود را به پشتیبانی مشتری AppleCare پست کنند. سپس اپل کدهای آنها را بازنشانی می کند تا بتوانند دوباره از دستگاه خود استفاده کنند.

مانند بلومبرگ توجه داشته باشید، اگر کاربر یک کد نادرست را بارها وارد کند، دستگاه او غیرفعال می شود و باید یک دوره انتظار بنشیند تا بتواند دوباره امتحان کند. آنها باید از اپل بخواهند تا کدشان را بازنشانی کند، اگر بعد از مدت زمان انتظار هنوز نمی توانند آن را به خاطر بیاورند، و واداشتن شرکت به این کار، تمام محتوای هدست آنها را پاک می کند.

شایان ذکر است که برخی از کاربران در انجمن گفتگوی اپل با وجود اینکه رمز عبور صحیح را وارد کرده‌اند باز هم قفل شده است – مشخص نیست که آیا این یک اشکال است که بر برخی واحدها تأثیر می‌گذارد یا خیر – بنابراین این مشکل ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. بر اساس برخی پست‌های دیگر، پرسنل Genius Bar اپل از لوازم جانبی به نام Developer Strap استفاده می‌کنند که این شرکت با قیمت ۲۹۹ دلار به توسعه‌دهندگان می‌فروشد تا هدست را به iPad یا لپ‌تاپ متصل کند تا بتواند آن را ریست کند. حداقل در یک مورد، Apple Geniuses گزارش شده است بازنشانی نشد هدست کاربر و مجبور شد آن را به طور کامل جایگزین کند.

روند تغییر رمز عبور هدست همچنان می تواند در آینده تغییر کند – Vision Pro که اخیراً منتشر شده است، اولین تکرار از یک دسته محصول کاملاً جدید است. به خاطر کسانی که قبلاً یکی را خریداری کرده اند، امیدواریم به جای بهبود در نسخه بعدی، از طریق یک به روز رسانی نرم افزار معرفی شود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-vision-pro-users-will-have-to-go-to-a-store-to-reset-forgotten-passcodes-070101287.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/apple-vision-pro-users-will-have-to-go-to-a-store-to-reset-forgotten-passcodes-070101287.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *