کاربران ویندوز ۱۰ ممکن است هنوز Copilot را دریافت نکنند به دلیل همان باگ عجیبی که در ویندوز ۱۱ وجود دارد.

کاربران ویندوز ۱۰ ممکن است هنوز Copilot را دریافت نکنند به دلیل همان باگ عجیبی که در ویندوز ۱۱ وجود دارد.

کاربران ویندوز ۱۰ به طور رسمی Copilot دریافت می کنندبا دستیار دسکتاپ در حال حاضر، اما همه هنوز هوش مصنوعی را دریافت نکرده‌اند – و اگر ندارید، ممکن است به دلیل یک اشکال باشد.

آن اشکال تأثیر می گذارد تنظیمات ویندوز ۱۰ با مانیتورهای متعددو این یک مورد عجیب و غریب است که توسط مایکروسافت در آن برجسته شده است مشکلات شناخته شده برای وصله KB5032278، که به‌روزرسانی پیش‌نمایش نوامبر برای ویندوز ۱۰ است – اگرچه این مشکلی است که کاربران ویندوز ۱۱ با آن آشنا خواهند بود.

مشکل این است که آیکون‌های روی دسک‌تاپ می‌توانند به صورت تصادفی در صفحه‌های مختلف در یک دستگاه چند مانیتور ویندوز ۱۰ جابه‌جا شوند و سایر مشکلات هم‌ترازی نمادها نیز می‌توانند آشکار شوند.

همانطور که ذکر شد در ویندوز ۱۱ دیده شده است در حال حاضر، و با توجه به اینکه Copilot اکنون برای کاربران ویندوز ۱۰ عرضه شده است، ما واقعاً نباید خیلی تعجب کنیم که همین اتفاق رخ می دهد.

تجزیه و تحلیل: بلوک را ارتقا دهید

اگر هنوز Copilot را در ویندوز ۱۰ دریافت نکرده‌اید، و چندین صفحه نمایش را اجرا می‌کنید، به همین دلیل است – مایکروسافت یک بلوک را برای جلوگیری از به‌روزرسانی‌هایی که دستیار هوش مصنوعی را به این رایانه‌ها تحویل می‌دهند (و به همین ترتیب) ایجاد کرده است. برای ویندوز ۱۱ صادق است).

مایکروسافت به ما می‌گوید: “ما در حال کار بر روی یک قطعنامه هستیم و در نسخه‌های بعدی به‌روزرسانی ارائه خواهیم کرد.”

حتی اگر چندین مانیتور ندارید، اما در گذشته از یک سیستم چند مانیتوری استفاده کرده‌اید، ممکن است متوجه شوید که رایانه شما از انجام این ارتقا مسدود شده است. همانطور که مایکروسافت توضیح می دهد: “Copilot در ویندوز (در پیش نمایش) ممکن است در دستگاه هایی که استفاده شده اند یا در حال حاضر در یک پیکربندی چند مانیتور استفاده می شوند، در دسترس نباشد.”

البته این به‌روزرسانی جدید برای ویندوز ۱۰ به هر حال اختیاری است و به عنوان پیش‌نمایش، انتظار می‌رود که در برخی موارد باگ شود.

امیدواریم این اصلاح به زودی انجام شود و کاربران ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ به طور یکسان با مانیتورهای متعدد باید بتوانند از Copilot لذت ببرند – اگرچه هوش مصنوعی در عملکرد اولیه خود در این تجسم بسیار محدود است، باید گفت. در نهایت، قدرت گسترده ای برای دستکاری تنظیمات ویندوز خواهد داشت، اما در حال حاضر واقعیت این است Copilot تقریباً یک هوش مصنوعی Bing جلال یافته در یک پانل جانبی است.

از طریق توسعه دهندگان XDA

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/windows/windows-10-users-may-not-get-copilot-yet-due-to-the-same-weird-bug-thats-plagued-windows-11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *